کدخبر: 699 چهارشنبه، 20 مرداد 1400 - 19:18 699 پرینت خبر
محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران:

پرداخت معوقات مشمولان ماده ۳۸ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران

image

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دستور ابلاغ اعتبار برای پرداخت معوقات مشمولان ماده ۳۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه صادر شده و هم‌اکنون در فرآیند تخصیص و پرداخت قرار گرفته است.

به گزارش روشنای راه، محمود پاکدل افزود: پرداخت معوقات مشمولان ماده 38 پیگیری می‌شود و جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد و رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاونان وی که در فرآیند کارشناسی و ابلاغ پرداخت معوقات مشمولان ماده 38 تلاش زیادی داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی ادامه داد: با پیگیری‌ها و تلاش بنیاد شهید و امور ایثارگران و دستور اقدام سریع رئیس سازمان برنامه و بودجه در هامش نامه معاون رییس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، پرداخت معوقات مشمولان ماده ۳۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اعلام و هم‌اکنون در فرآیند تخصیص و پرداخت قرار گرفته است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تشکر از ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: فایل معوقات مشمول ماده 38 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران بر اساس مقررات نیروهای مسلح توسط این ستاد ارسال شده و در سامانه بنیاد شهید و امور ایثارگران بارگذاری شده و معوقات مربوطه بر این اساس پرداخت خواهد شد.

پاکدل با اشاره به مصوبات مجلس شورای اسلامی مبنی بر تعیین زمان پرداخت معوقات ایثارگران و تأمین اعتبار آن از محل بند "و" تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در تلاش است با جلب همکاری دستگاه‌های ذیربط شامل مجلس شورای اسلامی، سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل کشور ترتیبات لازم برای پرداخت این مطالبات به حق جامعه ایثارگری توسط این دستگاه‌ها در بازه زمانی مناسب‌تری انجام شود.

وی اظهار امیدواری کرد: خزانه‌داری وزارت امور اقتصادی و دارایی هر چه سریع‌تر برای پرداخت معوقات و مطالبات مشمولان ماده 38 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اقدامات لازم را انجام دهد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز