کدخبر: 680 یکشنبه، 17 مرداد 1400 - 16:06 680 پرینت خبر
رضا اردکانیان، وزیر نیرو:

خبرنگاران زبان گویا و چشم بینای مردم هستند

image

وزیر نیرو گفت: خبرنگاران، زبان گویا و چشم بینای مردم برای رصد تلاش‌ها و دستاوردهای خدمت‌گزاران آنها هستند.

به گزارش روشنای راه، "رضا اردکانیان" در پیامی با تبریک فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار خاطر نشان کرد: خبرنگاران، زبان گویا و چشم بینای مردم برای رصد تلاش‌ها و دستاوردهای خدمت‌گذاران آنها و روایت‌کننده واقعیت‌های نهان و آشکار برای جامعه هستند. تعهد و مسئولیت‌پذیری آنهاست که می‌تواند فرآیند آگاهی‌بخشی به افکار عمومی را در مسیر تحقق عدالت اجتماعی رهنمون سازد.

وزیر نیرو افزود: در آخرین روزهای مسئولیتم در وزارت نیرو، خود را مدیون تخصص و تلاش شبانه‌روزی و شجاعانه و متعهدانه شما می‌دانم که با دغدغه‌مندی و سعی بی‌پایان برای انعکاس دستاوردهای این صنعت به مردم از جان و دل تلاش کردید.

وی خاطر نشان کرد: با گرامیداشت یاد تمامی خبرنگاران درگذشته طی سال گذشته به‌ویژه خبرنگاران فقید خبرگزاری ایسنا و ایرنا که در سانحه رانندگی دعوت حق را لبیک گفتند، روز خبرنگار را صمیمانه به تمامی خبرنگاران به‌ویژه یاران رسانه‌ای بخش آب و برق تبریک می‌گویم.

محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید. به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز