کدخبر: 618 پنجشنبه، 24 تیر 1400 - 14:23 618 پرینت خبر
یدا.. موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان:

برخورد عبرت‌آموز در انتظار عاملان شهادت ماموران انتظامی کهنوج است

image

رئیس کل دادگستری استان کرمان ضمن تبریک و تسلیت شهادت سه تن از غیورمردان نیروی انتظامی در کهنوج در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر گفت: دستگاه قضایی استان با جدیت و قاطعیت با عاملان و مسببان این جنایت برخوردی عبرت آموز خواهد کرد.

به گزارش روشنای راه،  یدالله موحد در پیامی به این مناسبت آورده است: کرمان به اقتضای شرایط جغرافیایی و استراتژیک خود همواره خط مقدم مقابله با تهدیدات و آسیب های اجتماعی بوده، هزینه های سنگین متحمل شده و شهدای گرانقدری برای امنیت کشور تقدیم کرده است.

در ادامه این پیام آمده است: سبزپوشان نیروی انتظامی در این استان در کنار سایر نیروهای مسلح همواره آماده مقابله با مافیای سوداگران مرگ بوده و هستند و در این مسیر موفقیت های بی‌شماری را نیز کسب کرده‌اند.
«شهادت سه تن از ماموران انتظامی استان در شهرستان کهنوج در پی درگیری با قاچاقچیان مسلح گواه این موضوع است که استان کرمان با تمام توان، نیروی انسانی و امکانات خود، خط مقدم مبارزه با مواد مخدر را تشکیل داده و اجازه ورود این مواد به استان‌های مرکزی، شرقی و سایر نقاط کشور و دنیا را نمی دهد».

در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در شهرستان کهنوج در جنوب استان کرمان سرگرد ناصر بشنام، سروان نظام تاجیک و ستوان دوم مسلم بناوند از ماموران انتظامی به شهادت رسیدند.

در جریان درگیری روز گذشته با قاچاقچیان مسلح موادمخدر در کهنوج یک باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر منهدم و دو نفر قاچاقچی به هلاکت رسیدند و یک نفر زخمی و سه نفر دستگیر شدند. یکی از افراد به هلاکت رسیده سرکرده باند اشرار بوده است.

مراسم تشییع خودرویی پیکر این شهیدان صبح امروز در جنوب استان کرمان برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز