کدخبر: 611 چهارشنبه، 23 تیر 1400 - 16:02 611 پرینت خبر
سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون در کشور ضروری است

image

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور به افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون و مشارکت سازمان های دیگر من جمله سازمان بسیج به عنوان همکار اصلی در طرح شهید سلیمانی در انجام این فعالیت بسیار مهم و اساسی تاکید کرد.

به گزارش روشنای راه، سعید نمکی در این نامه خطاب به روسا، سرپرستان دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی افزود: پیرو مکاتبات و جلسات ویدئو کنفرانس در مورد واکسیناسیون، باتوجه به تأمین واکسن مورد نیاز کلیه دانشگاه ها لازم است سریعاً با افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون و مشارکت سازمان های دیگر من جمله سازمان بسیج به عنوان همکار اصلی در طرح شهید سلیمانی در انجام این فعالیت بسیار مهم و اساسی تسریع شود.

وی ادامه داد: هدفگذاری تعداد و گروه های سنی از طرف معاون محترم بهداشتی اعلام می شود. مسئولیت مستقیم این فعالیت با روسای محترم دانشگاه ها می باشد و ضروری است همه روزه آمار واکسیناسیون استان توسط رییس دانشگاه جمع بندی و به دفتر اینجانب گزارش شود.

نمکی تصریح کرد:‌ همانگونه که سرعت عمل موجب قدردانی است هرگونه کندی و عدم پیشرفت مناسب نیز مورد پیگیری جدی قرار خواهد گرفت.

تا کنون ۵ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۷۸۰ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۱۹۱ هزار و ۹۳۶ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۷ میلیون و ۵۲۳ هزار و ۷۱۶ دُز رسید.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز