کدخبر: 600 دوشنبه، 21 تیر 1400 - 16:38 600 پرینت خبر
الهام اکبری، رئیس هیات گلف استان کرمانشاه:

زمین مینی‌گلف کرمانشاه آماده افتتاح است

image

رییس هیات گلف استان از آماده بودن زمین‌مینی گلف کرمانشاه برای افتتاح و بهره‌برداری در اواخر تیر و یا اوایل مرداد امسال خبر داد.

به گزارش روشنای راه، «الهام اکبری» اظهار داشت: این زمین ۱۸ میدانه در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد قرار دارد و با همکاری مدیرکل ورزش و جوانان زمین آن برای احداث در اختیار هیات گلف قرار گرفت.

وی افزود: پس از افتتاح زمین مینی گلف کرمانشاه می توانیم پس از آن روی موضوع استعدادیابی و جذب مخاطبان علاقه مند در رده های سنی مختلف اقدام کنیم.

اکبری با اشاره به راه اندازی رشته های مختلف گلف مانند بهکاپ، مینی گلف، وودبال و کروکت، گفت: در صورت همکاری شهرستان ها این آمادگی از سوی هیات گلف استان برای اعزام مربی و آموزش افراد علاقه مند وجود دارد.

رییس هیات گلف کرمانشاه با بیان اینکه آینده روشنی در این رشته داریم، توضیح داد که در سال های اخیر پایه گذاری خوبی برای تربیت ورزشکاران مستعد انجام گرفته و قطعا در آینده شاهد رشد و ظهور بیشتر این استعدادها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه گلف ورزشی خانوادگی است که باعث کاهش میزان استرس افراد می شود، گفت: مدیریت شهری و شهرداری می توانند با گسترش آن در فضاهای سبز و پارک ها باعث افزایش نشاط در میان خانواده ها و افراد شوند.

اکبری در پایان از فعالیت ۶۵۰ ورزشکار در رشته های مختلف گلف خبر داد و گفت: ۲۰۰ نفر از این تعداد بیمه شده هستند.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز