کدخبر: 56 سه‌شنبه، 17 فروردین 1400 - 14:18 56 پرینت خبر
محمود قاسمی، فرماندار رضوانشهر:

انتخابات شورای اسلامی در 94 روستای شهرستان رضوانشهر برگزار می‌شود

image

فرماندار رضوانشهر با اشاره به آغاز ثبت نام از داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی روستا از روز ۱۶ فروردین گفت: انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی در 94 روستای بخش مرکزی و پره سر برگزار می‌شود.

به گزارش روشنای راه، محمود قاسمی گفت: انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی در 94 روستای شهرستان رضوانشهر برگزار می گردد که از این تعداد، 45 روستا در بخش مرکزی و 49 روستا در بخش پره سر واقع شده است.

وی ادامه داد: تعداد شوراهای اسلامی 5 نفره 4 روستا که بخش مرکزی و پره سر هرکدام 2 روستا و همچنین تعداد شوراهای 3 نفره بخش مرکزی 43 و بخش پره سر 47 روستا می باشد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان رضوانشهر با اشاره به روند ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات شورای اسلامی که از روز 16 فروردین آغاز می شود گفت: ثبت نام داوطلبان به صورت غیر حضوری و از طریق اپلکیشن و نرم افزار موبایلی و دفاتر پیشخوان دولت و کافی نت ها با دریافت کد رهگیری می باشد و لزومی به مراجعه حضوری به بخشداری ها نیست و ضرورتی به تحویل فیزیکی مدارک نمی باشد.

وی افزود: با عنایت به اینکه تعداد روستا‌ها زیاد است و قطعا داوطلبین هم تعدادشان زیاد خواهد شد از داوطلبین تقاضا می‌کنم که ثبت‌نام را به روز‌های آخر موکول نکنند.

قاسمی تأکید کرد: دهیاران روستاها موظفند فارغ از وابستگی‌های قومی و جناحی به فرد و یا افراد مختلف، زمینه حضور روستائیان را در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی را فراهم کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: انتخابات امسال پشتوانه‌ای برای نظام است که باید سالم و قانونمند برگزار گردد و همه باید با بهره گیری از ظرفیت رسانه ها و گروه های اجتماعی با اطلاع رسانی دقیق و امید آفرینی در جامعه زمینه و بستر انتخاباتی پر شور و آگاهانه با مشارکت حداکثری را در جامعه فراهم نمائیم.

ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری از ساعت هشت صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین آغاز می شود و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه مورخ۲۲ فروردین (به مدت ۷ روز) ادامه خواهد یافت.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز