کدخبر: 554 شنبه، 12 تیر 1400 - 15:23 554 پرینت خبر
عزیزا.. شهبازی، استاندار البرز:

مدیران برای تامین آب و برق البرز وارد میدان شوند

image

استاندار البرز با تاکید بر تامین هرچه بیشتر مطالبات مردمی گفت: مدیران این استان برای تامین آب آشامیدنی و رفع خاموشی برق در این استان وارد میدان شوند.

به گزارش روشنای راه، عزیزاله شهبازی در نشست ستاد مدیریت برق استان البرز افزود:  باید تا زمانی که مسوولیت داریم به وظایف خود آگاهی کامل داشته باشیم و نسبت به انجام امور محوله متعصبانه اقدام کنیم.

وی ادامه داد: مدیریت صحیح منابع موجود، هنر یک مدیر است بویژه در موضوعات حساسی همچون آب و برق که مطالبه جدی مردم خصوصا در شرایط کنونی با وجود دمای بالای هوا و گرمایی که کم سابقه است.

شهبازی گفت: اکنون با توجه به پیگیری های صورت گرفته، مسوولان ملی عنایت ویژه ای به البرز دارند ولی انتظار می رود مدیران مربوطه نیز در تکمیل این پیگیری ها و عملیاتی شدن مصوباتی که با تلاش های بسیار اخذ شده، به جد وارد عمل شوند.

وی افزود: می توان با مدیریت صحیح شرایط را به گونه ای رقم زد که رضایت مردم کسب شود از این رو انتظار می رود مدیران مربوطه بویژه در حوزه آب و برق بستر لازم را جهت اعمال افزایش تخصیص ها مهیا کنند.

استاندار البرز اضافه کرد: کم‌کاری هیچ مسوولی در استان قابل قبول نیست و قطعا تمام امور را نظارت می کنم.

وی گفت: اشراف مدیران به حوزه وظایف و زیر مجموعه خود مهمترین اصل برای مدیریت این شرایط است.

شهبازی افزود: البرز با حساسیت های ویژه ای در جوار پایتخت قرار دارد از این رو از معاونان استاندار و مدیران استان انتظار دارم برای افزایش سرانه ها و تخصیص های حوزه آب و برق استان اقدام کنند.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز