کدخبر: 552 شنبه، 12 تیر 1400 - 14:13 552 پرینت خبر

فرزندم قربانی سوء مدیریت شد

image

پدر داغدار از بی مهری مسئولان شهرداری و شورای‌شهر مشکین دشت کرج می گوید.

به گزارش روشنای راه

نام سینا نوجوانی که چندی پیش در حادثه‌ای تلخ در یکی از زمین‌های فوتبال شهرداری مشکین دشت کرج دچار حادثه شد و متاسفانه جان خود را از دست داد، با غمی جان سوز بر زبان پدرش جاری می شود.

چند روز پیش فیلمی از سعید صفرقلی پدر سینا در فضای مجازی منتشر شد که با دردمندی از دادستان و دستگاه قضا درخواست دادخواهی و شکایت از سوء مدیریت شهرداری را داشت. درک شرایط این خانواده برای هیچ کس امکان پذیر نیست، امیدواریم پیگیری‌های مسئولان تسکینی بر داغ این خانواده مشکین دشتی شود. در شعبه سوم‌ دادیاری دادسرای مشکین دشت فرصتی دست داد تا پای درد دل این پدر دادار بنشینم.

 

حذف مدرک توسط شهرداری

پدر از داغ پسر بی رمق است و نمی داند که بعد از او دنیایش چه خواهد شد، اما او از بی مهری شهرداری می گوید:«در ۶ ماه گذشته چندین بار این اتفاق برای خانواده‌های مختلف رخ داده است، با توجه به اینکه حوادث تلفات جانی نداشته، پیگیری از سوی خانواده‌های آسیب دیده صورت نگرفته است و شهرداری هم به جای تجهیز و رفع موارد خطر آفرین با برداشتن تیرهای دروازه قصد، مدارک علیه خود را حذف کرده است.»

همراهی و پیگیری‌های دادستان شهرستان فردیس پدرسینا را دلگرم کرده اما،از اقدام مدیریت شهری و شورای فعلی مشکین دشت به جهت عدم دلجویی و همدردی با خانواده خود بسیار دلگیر است و از اینکه شهردار برای دلجویی و تسلیت گویی به تماس تلفنی بسنده کرده اند، بسیار ناراحت است.

با بغض از تجهیز نشدن زمین ورزشی توسط شهرداری می گوید:« چرا تا الان زمین فوتبالی که فرزندم در آن دچار حادثه شد، برای واگذاری به بخش خصوصی تعیین تکلیف نشده است؟ این زمین در حال حاضر در اختیار شهرداری است و نمی‌توان کم کاری و خطا را به گردن پیمانکار انداخت.»

با پریشانی و دلی سرشار از درد ادامه می دهد: «با خبر شده‌ام‌ عضوی از شورای شهر مشکین دشت فرزند خود را برای آموزش فوتبال به منطقه عظیمیه می‌فرستد! اینکه این شخص امکانات مطلوبی برای فرزندش با تکیه بر مکنت مالی فراهم آورد امری بدیهی است اما چطور می‌شود عضو شورا از درد مردم با خبر باشد در صورتی که امکانات شهر را برای خانواده خود مطلوب نمی‌بیند؟ این سهل‌انگاری تنها جان سینا را نگرفته بلکه زندگی را برای همه خانواده ما تباه کرده است.» پدر سینا اینها را می گوید و دیگراشک‌ امانش نمی دهد.

نویسنده: محمد نیک آیین

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز