کدخبر: 534 چهارشنبه، 09 تیر 1400 - 18:12 534 پرینت خبر
صادق مرادی، رئیس کل دادگستری استان خوزستان:

حداکثرمجازات قانونی در انتظار استفاده کنندگان سلاح‌های غیرمجاز خوزستان

image

رئیس کل دادگستری استان خوزستان درخصوص مجازات استفاده از سلاح‌های غیرمجاز گفت: حداکثر مجازات قانونی برای پرونده‌ استفاده کنندگان از سلاح‌های غیرمجاز در خوزستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش روشنای راه، حجت الاسلام صادق مرادی افزود: مدتی است همراه با جامعه اطلاعاتی استان خوزستان کمیسیون جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز با همکاری نیروی انتظامی، اطلاعات و سپاه فعال شده‌ است. 
وی با باین اینکه امسال آمار کشفیات سلاح‌های جنگی و غیرمجاز نسبت به سال گذشته تفاوت زیادی داشته است، ادامه داد: دستگاه قضایی به طور جدی با استفاده کنندگان سلاح‌های غیرمجاز برخورد می‌کند و برای مواردی که به مراجع قضایی معرفی می‌شوند حداکثر مجازات قانونی در نظر گرفته می‌شود و تخفیف در مجازات شامل حال این افراد نمی‌شود.

رئیس کل دادگستری خوزستان بیان کرد: مردم باید به ما کمک کنند تا با بیان نقطه نظرات خود مشکلات دستگاه قضایی کاهش یابند.
وی درخصوص اقدامات دادگستری خوزستان برای تحقق شعار امسال مبنی بر جهش تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان خوزستان با دبیری دادستان استان تشکیل شده و نشست‌های مختلفی با عوامل تولید، تجار و شرکت‌ها برگزار شده است.

حجت الاسلام مرادی افزود: این ستاد به صورت روزانه با صنعتگران و تولیدکنندگان سراسر استان نشست‌هایی برگزار و ضمن بررسی مشکلات از نزدیک، معضلات قضایی، بانکی و اداری را رفع می‌کند. 
وی ادامه داد: شرکت‌ها نیز در راستای مسئولیت اجتماعی خود درخصوص کمبود برق، سیستم‌های برقی خود را وارد مدار کردند تا  مردم استان که گرمای تابستان را تحمل می‌کنند کمترین خاموشی داشته باشند.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: به مناسبت هفته قوه قضاییه همراه با معاون قضایی و دادستان استان خوزستان از دادگاه‌ها و دادسراها و زندان شهرستان دزفول بازدید کردیم تا از نزدیک بر فعالیت‌ها نظارت و راهکارهای قضایی برای رفع مشکلات ارائه شود.
وی با بیان اینکه این بازدیدها در کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی موثر است، افزود: بسیاری از مردم و همکاران برای بررسی مشکلات از دزفول به اهواز می‌آیند که در این خصوص 
نشستی با مسوولان دزفول برگزار شد و امیدواریم با هم افزایی سایر دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش مشکلات مردم گام برداریم.
حجت الاسلام مرادی گفت: امید است در راستای جهش تولید و مشکلات معیشتی و حرکت در مسیر تحقق اهداف مقام معظم رهبری در سال پیش رو گام برداریم.

دادستان عمومی و انقلاب اهواز، دادستان دزفول، امام جمعه و فرماندار دزفول نیز نشستی با رئیس کل دادگستری خوزستان برگزار کردند.

حجت الاسلام مرادی همچنین در نشست با قضات شهرستان دزفول به مناسبت هفته قوه قضاییه شرکت کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز