کدخبر: 515 دوشنبه، 07 تیر 1400 - 12:38 515 پرینت خبر
سارا فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

دولت آینده به فکر اقتصاد، بیکاری جوانان و عملی کردن شعارهای خود باشد

image

نماینده مردم ایلام در مجلس از رییس جمهوری منتخب خواست که فارغ از هیاهوهای سیاسی به معیشت مردم، اقتصاد، پول ملی، تورم، زنان بی سرپرست و جوانان بیکار بیاندیشید و شعارهای خود را عملی کند.

به گزارش روشنای راه، «سارا فلاحی» در نطق میان دستور خود در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۸ خرداد امسال فصل دیگری از میدان‌داری مردم رقم خورد که به رغم دشنه تحریم بر پهلو و  بی‌کفایتی‌ها، به میدان آمدند و امروز فصل خدمت دولتی است که باید انقلابی بماند و برای انقلابی ماندن خود تیغ نقد و نظارت مجلس انقلابی بر گلوی آن باشد.

نماینده مردم ایلام با بیان اینکه دولت انقلابی باید گفتمان انقلابی گری را در منزلت هژمونیک قرار دهد، گفت: گفتمانی که اساس آن عدالت محوری، معنویت گرایی و عقلانیت بوده و مرزهای هویتی آن با دروغ، دغل و ریاکاری و با بالا رفتن از دیوار بیت المال و تاراج باور مردم در تضاد است و بر محور امنیت، معنویت گرایی، منطقو و ولایت مداری است.

فلاحی ادامه داد: در این گفتمان کسی برای قدرت مسابقه نمی‌دهد و قدرت برای قدرت نیست؛ بلکه در این گفتمان فرصت طلبان جایی ندارند و احکام‌های ستادهای انتخاباتی حکم سهم خواهی نمی‌شود.

عضو فراکسیون زنان مجلس اضافه کرد: در این گفتمان ایران برای همه ایرانیان است. نگاه حذفی و انحصارطلبی نداریم، نمایندگان مردم ترجیح می‌دهند نماینده مردم باشند تا منصوب دولت و برای رفتن به کابینه با هم رقابت نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه در این گفتمان به زنان ابزاری و کالایی نگاه نمی‌شود، گفت: زنان پیاده نظام هیچ گروه سیاسی نبوده بلکه سربازان وطن، انقلاب و ولایت هستند.

نماینده مردم ایلام با بیان اینکه طبق گفتمان پیامبر رحمت(ص) زنان هم مادر و هم همسر بوده و هم به قربانگاه دفاع از ولایت می روند، اظهار داشت: در این گفتمان اگر قرار است کسی فرار کند، مغزهای نخبگان سرمایه های ملت نیست بلکه باید کسانی فرار کنند که از دیوار باور و بیت المال بالا مردم بالا می‌روند، دروغ می گویند و هنری جز تاراج ندارند.

فلاحی با تاکید بر اینکه باید دیوار میان مردم و مسوولان، دیوار میان فقرا و اغنیا فرو بریزد، خطاب به دولت آینده گفت: مردم به شما اعتماد کردند و ممکن است دیگر فرصتی نباشد تا مردم سخاوتمندانه به ما اعتماد کنند. پس فارغ از هیاهوهای سیاسی، دغل کاری سیاسیون به معیشت مردم، اقتصاد، پول ملی، تورم، زنان بی سرپرست، جوانان بیکار بیاندیشید و شعارهای خود را عملی کرده و پاسدار خون شهیدانی باشید.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز