کدخبر: 510 دوشنبه، 07 تیر 1400 - 12:15 510 پرینت خبر
عنایت ا.. رحیمی، استاندار فارس:

طرح‌های ارتباطی فارس با حضور وزیر ارتباطات به بهره‌برداری می‌رسد

image

استاندار فارس گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز دوشنبه در سفر به شیراز، پروژه‌های ارتباطی استان فارس را افتتاح و پوشش ۹۷ درصدی روستاهای این استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت را رونمایی می‌کند.

به گزارش روشنای راه، عنایت‌الله رحیمی افزود: در دولت تدبیر و امید در کنار توسعه دولت الکترونیک، تلاش‌های گسترده‌ای برای تقویت زیرساخت‌های ارتباطی و دسترسی با سرعت و با کیفیت به خدمات اینترنت برای مردم شهرها و روستاهای سراسر استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از طرح‌های جدید استان فارس در روز دوشنبه، پوشش ارتباطات روستایی استان فارس به ۹۷ درصد خواهد رسید، اظهار داشت: تمام چهار میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت استان فارس که یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار نفر آن در روستا زندگی می‌کنند، به‌جز ۴۳ هزار نفر به اینترنت متصل می‌شوند.

استاندار فارس گفت: در مراسمی که با حضور محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استانداری فارس و به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار می شود، دسترسی تعدادی از روستاهای استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت، توسعه پوشش ارتباطات سیار شهری، تکمیل پوشش ارتباطات سیار جاده‌ای و توسعه تلفن ثابت به بهره‌برداری می‌رسند.
به گفته وی، حضور در اداره کل پست استان فارس و افتتاح مرکز هوشمند تجزیه و مبادلات پست استان و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شیراز از  دیگر برنامه‌های وزیر ارتباطات در سفر به شیراز خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز