کدخبر: 504 یکشنبه، 06 تیر 1400 - 14:22 504 پرینت خبر
عزیزا.. شهبازی، استاندار البرز:

رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان در البرز مدنظر است

image

استاندار البرز گفت: اکنون با توجه به آمارها، روند شیوع ویروس کرونا در این استان کاهشی است ولی باید همچنان رعایت شیوه نامه های بهداشتی را مد نظر قرار دهیم .

به گزارش روشنای راه، عزیزاله شهبازی در نشست  ستاد کرونا استان البرز افزود: تا زمانی که همه واکسینه نشده باشند احتمال آغاز موج جدیدی از کرونا وجود دارد.

استاندار البرز بیان داشت:  البرز در تامین مواد ضد عفونی کننده و ماسک، علاوه بر تامین نیاز خود یار و یاور سایر استان های کشور نیز بود و بزرگترین کارخانه ماسک خاورمیانه نیز در این استان راه اندازی شد.
وی اضافه کرد: ورود و خروج جمعیت به البرز حجم بالایی دارد و کنترل و مدیریت این امر به ویژه در زمان اعمال محدودیت ها کار بسیار سختی بود که با موفقیت انجام شد.
شهبازی گفت: واکسن های مطرح ایرانی در حوزه جغرافیای پر افتخار البرز در حال تحقیق و تولید هستند و برای البرزی ها جای افتخار دارد که رهبر معظم انقلاب اسلامی واکسن تولید شده در این استان را استفاده کردند.
شهبازی با اشاره به اینکه در دوران شیوع کرونا برای ارایه بهتر خدمات درمانی و بهداشتی، امکانات این حوزه رشد چشمگیری در البرز داشت، افزود: تخت های قرنطینه در استان با همراهی سپاه در شهرستان ها برای پشتیبانی فراهم شد ولی خدا را شاکریم که هیچ گاه استفاده نشد.

وی ضمن قدردانی از تمام دست اندرکاران مقابله با کرونا در استان البرز گفت: مردم البرز و اصناف دلسوز و مسوولیت پذیر  این استان نقش تعیین کننده و بسیار موثری داشتند.

شهبازی  ادامه داد: ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا، شرایط بسیار سخت و طاقت فرسا بود چراکه هیچکس در دنیا نمی دانست ماهیت این بیماری و روش های درست مقابله با آن چیست بنابراین همه دچار وحشت شده بودند.
شهبازی گفت: تلاش های مجاهدانه ای در سطح کشور انجام شد و در البرز نیز با اتحاد و انسجامی که بین تمام مسوولان استان و زیرمجموعه آنها شکل گرفت، اقدامات بزرگی برای مقابله با این بیماری شکل گرفت.
استاندار البرز ضمن تبریک هفته قوه قضاییه ، گفت: دستگاه قضا در استان همراهی بسیاری در مسیر توسعه استان دارند و این امر در مقابله با کرونا نیز مشهود بود و نظرات فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)  نیز همواره کارگشا بوده است.
شهبازی  با بیان اینکه سرعت بخشی به روند واکسیناسیون البرز به جد دنبال می شود گفت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان البرز  به ویژه کادر ایثارگر بهداشت و درمان، نماینده  ولی فقیه در استان  و تمام ائمه جمعه و جماعات برای مقابله با این بیماری همراهی بسیار خوبی داشتند که این همکاری دلسوزانه جای تقدیر و تشکر دارد.

از مجموع هفت شهرستان البرز پنج شهرستان در وضیعت نارنجی و ۲ شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز