کدخبر: 503 یکشنبه، 06 تیر 1400 - 14:20 503 پرینت خبر

بازی های تشریفاتی گل ریحان البرز بدون سرمربی

image

تیم فوتبال گل ریحان در هفته های پایانی لیگ دسته یک کشور در حالی این رقابتها را سپری می کند که سقوط این تیم به لیگ دسته ٢ قطعی و بازی هایش تنها جنبه تشریفاتی دارد.

به گزارش روشنای راه، گل ریحان البرز که در سال های قبل به عنوان یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر و از باشگاه هایی با پشتوانه قوی مطرح بود، در این دوره از رقابت ها آنچنان ضعیف حاضر شد که حتی یک روزنه برای نجات این تیم نیز از همان ابتدایی شروع رقابت ها پیدا نشد.

مشکلات مالی، نداشتن بازیکن، اختلافات داخلی و از همه مهم تر حمایت نشدن از سوی البرزی ها البته به گفته مسوولان و بازیکنان باشگاه سبب شد تا گل ریحان در این نیم فصل و نیم فصل قبلی به ضعیف ترین شکل ممکن وارد رقابت ها شود.

تغییر پی در پی مربیان که به جرات می توان گفت حداکثر عمر یک مربی در این تیم به سه ماه نیز نرسیده نیز نه تنها دردی از این تیم البرزی درمان نکرد بلکه سبب از هم پاشیدگی بیشتر آن نیز شد.

از عمده ترین مشکلاتی که سرمربی های گل ریحان پیش از این بارها عنوان کرد نداشتن بازیکن بوده، اینکه تیم با ١٢ بازیکن به زمین می رود و در صورت مصدومیت و یا محرومیت بازیکنان امکان جایگزینی برای آنها وجود ندارد.

از سوی دیگر مشکلات مالی نیز به مهم ترین مساله در باشگاه گل ریحان البرز تبدیل شده بود که در نهایت با توجه به وضعیت مالی ضعیف تیم نمی توانستند اقدام به جذب بازیکن جدید بکنند.

گل ریحانی ها در نهایت با همین تعداد بازیکن به زمین تیم های حریف می رفتند که نتیجه آن امروز این شد که تنها نماینده استان البرز در رقابت های لیگ دسته یک کشور به جایگاه آخر جدول لیگ دلخوش کرده و در کمال تاسف به لیگ دسته ٢ سقوط کند.

سقوطی که پیش از این بارها و بارها از سوی رسانه ها و دلسوزان ورزش استان اخطار آن داده شده بود اما در این بین گوش شنوایی وجود نداشت و اختلافات و مشکلات مالی برنده واقعی شدند.

با قطعی شدن سقوط گل ریحان البرز که هم اکنون در جایگاه هجدهم جدول لیگ قرار دارد، بازی هایی که در هفته های آخر لیگ دسته یک کشور انجام می دهد تشریفاتی بوده و به طور قطع تاثیری در روند نتایج و یا امید به ماندن این تیم در لیگ دسته یک نخواهد داشت.

اما انجام بازی های تشریفاتی نیز برای این تیم همچنان با حاشیه هایی همراه است، امروز در حالی که این تیم البرزی میزبان استقلال خوزستان در ورزشگاه انقلاب کرج است، اما صفحات مجازی چندین ساعت پیش از بازی در خانه گل ریحان خبر از استعفای سرمربی این تیم داده اند.

در همین صفحات اعلام شده که دلیل استعفای محمود شافعی اختلافات با فومنی قایم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی گل ریحان البرز است.

هومن ناظمی مدیر رسانه ای گل ریحان که البته وی نیز استعفا داده یکشنبه در گفت و گویی با ایرنا ضمن تایید استعفای محمود شافعی گفت: دلیل همان است که در صفحات مجازی است، اختلاف سرمربی با قایم مقام باشگاه.

استعفایی درست چندین ساعت مانده به بازی این تیم در داخل خانه، که گل ریحان را با چالش زیادی بیشتر از امروز مواجه خواهد کرد.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز