کدخبر: 468 سه‌شنبه، 01 تیر 1400 - 11:47 468 پرینت خبر
ارسلان قاسمی مدانی، فرماندار نظرآباد:

ملت بصیر و هوشیار ایران اسلامی بار دیگر حماسه ساز شدند

image

فرماندار نظرآباد گفت: انتخابات ۱۴۰۰را درخششی از حضور و حماسه آفرینی ملت بصیر و هوشیار ایران اسلامی به ویژه مردم شریف و ولایتمدار این شهرستان بود.

به گزارش روشنای راه، ارسلان قاسمی در نشست خبری اصحاب رسانه با اشاره با قدردانی از نظارت و تدبیر خوب استاندار محترم البرز در مدیریت امور، ستاد انتخابات استان  افزود: اتحاد و همت جمعی کلیه نیروهای نظامی، انتظامی، قضایی، اعضای هیات نظارت و اجرایی و پرسنل فرمانداری شهرستان جهت برگزاری انتخاباتی دشمن شکنانه و بر مدار قانون قابل تقدیر است.

وی گفت: در انتخاباتی که گذشته تمام تلاشمان حرکت بر مدار قانون، حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه طبق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و صیانت از آرا مردم بعنوان حق الناس بود که به حمدالله در پایان نیز شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در شهرستانمان همزمان با سراسر کشور بودیم.

قاسمی در بیان اسامی منتخبین شورای اسلامی شهر نظرآباد گفت: در شهر نظرآباد مجموع آرا ماخوذه ۳۵ هزارو ۵۷۸ بوده و به ترتیب اسماعیل نباتی پنج هزار۲۶۳ رای، ناصر اکبرزاده ۴ هزارو ۲۵۹ ، حسین آزادفلاح چهار هزارو ۱۳۹ رای، علی گوزلی سه هزارو ۹۴۰ رای، پرویز شمسی سه هزارو  ۷۹۴رای، علی اکبر حسینی سه هزارو ۵۹۵ رای و عبدالله صمدی یمقانی با سه هزارو ۳۰۵ رای به عنوان اعضای اصلی و نرگس تقوایی، عبدالله خدابنده لو، مریم داداشی، علیرضا گروسی و مصطفی عبادی نصر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شده اند.

این مسوول یادآور شد: مجموع آرا ماخوذه شهر تنکمان نیز یک هزارو  ۸۹۵ است که به ترتیب امیر اخلاقی ۶۸۴رای، فهیمه نوفلاح ۵۷۹رای، عبدالرضا اصل روستا ۵۰۵رای، حمید توده روستا ۴۱۵ رای و مهدی نوزعیم با ۴۱۰رای بعنوان اعضای اصلی و محمد توده روستا، علیرضا اخلاقی و علی آزادروستا بعنوان اعضای علی البدل منتخب شده اند.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز