کدخبر: 464 یکشنبه، 30 خرداد 1400 - 17:31 464 پرینت خبر
عباس دادخواه، شهردار گرمدره:

هر ۱۰ روز یك‌ پروژه در گرمدره افتتاح می شود

image

آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های پیست دوچرخه سواری، باغ راه، ایستگاه تندرستی، زمین بازی کودک، نورپردازی، ایستگاه غذای خوشمزه و پارکینگ موقت در گرمدره با حضور شهردار، اعضای شورای شهر، امام جمعه، خانواده شهدا و ایثارگران،روحانیون، فرمانده و بسیجیان حوزه ۱۲۷بسیج، پلیس راه کلانتری ۳۴ گرمدره مردم شریف گرمدره افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش روشنای راه، دکتر دادخواه ضمن اشاره به مشخصات این پروژه ها گفت: از همکاران خود در واحد خدمات، عمران، روابط عمومی و ...که در مدت ۲۰ روز این پروژه ها را تکمیل و به بهره برداری رساندند تشکر می کنم و امیداورم با یاری خداوند بتوانیم در طول سال جاری تعدادی دیگر پروژه ها را به زودی به سرانجام‌ برسانیم.

دادخواه ادامه داد: در حدود ۵۰ روز باقی مانده هر ۱۰ روز یک پروژه افتتاح و به بهره برداری رسیده و به مردم گرمدره تقدیم‌ خواهد شد تا در راه خدمت رسانی به مردم آن ‌چه را که شایسته است برآورده نماییم.

در بخشی دیگر شهردار گرمدره با اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای اظهار کرد: ۲۸ خردادماه با خلق حماسه حضورمردم فهیم شهر گرمدره در پای صندوق های به روزی ماندگار در تاریخ ثبت شد.
وی ادامه  اد:مردم گرمدره همراه با مردم  ایران سرافراز و حماسه ساز در این روز با لبیک به ندای مقام معظم رهبری با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب رئیس جمهور و نمایندگان خود در شورای اسلامی شهر و روستا گامی محکم و استوار در تعیین سرنوشت خود برداشتند.
دادخواه ضمن تبریک حضور گسترده مردم در حماسه ۲۸ خردادماه، انتخاب  منتخبان مردم را به عنوان نماینده مردم فهیم و قهرمان شهر گرمدره در شورای اسلامی شهر که یقیناً انتخابی ارزشمند بوده و با عنایت به تعهد، علم، روحیه مردمی، جهادی و خدمتگزاری  در صحنه‌های مختلف و خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی  بوده است، را به منتخبان مردم و مردم فهیم و قدرشناس گرمدره تبریک گفت.

امام جمعه گرمدره نیز در گفت و گو با خبرنگار ما  گفت: خوشحالیم که شهرداری در کمتر از ۲۰ رو چنین پروزه های زیبایی را در اختیار شهروندان قرار دادند.

حجازی نیا بیان کرد:خوشحالیم که ولی نعمتان خوبی را در کشور و شهرمان داریم.

این‌مسوول اظهار کرد:امیدوارم این پروژه‌ها در دیگر نقاط شهر نیز به صورت جهادی کلیدی بخورد چرا که همه شهروندان نیاز به چنین‌ فضاهایی دارند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورا ها تصریح کرد:خوشبختانه حضور پر شور مردم گرمدره در این انتخابات نشان داد مردم همچنان محکم پای ارمان های امام و انقلاب ایستاده اند و فریب دشمن را نمی خورند.

سعیدیان رییس شورای اسلامی شهر گرمدره در آیین افتتاح پروژه های تفریحی گرمدره : پروژه های گرمدره در موعد مقرر به بهره برداری رسید

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گرمدره ‌رییس شورای اسلامی شهر گرمدره در آیین افتتاح چند پروژه شهر گرمدره ضمن تشکر از اقدام‌جهادی شهردار و کارکنان این شهرداری در افتتاح این پروژه گفت:خوشحالم که این پروژه حتا زودتر از موعد مقرر توسط،شهرداری گرمدره آماده بهره برداری گردیده و تقدیم به شهروندان گرمدره ای شد.

سعیدیان در ادامه ضمن اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی بیان کرد:خوشحالیم که مردم با حضور مقترانه خود در پای صندوق های رای در روز جمعه،با نشاط و پر انرژی پای صندوق های رای آمدند و در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر حضور یافتند و سبب ناانمیدی دشمنان ایران و اسلام و نظام شدند.
وی در آخر اظهار کرد: حضور گسترده مردم گرمدره در انتخابات سبب ناامیدی دشمن و مهر تاییدی بر نظام جمهوری اسلامی بود .

گفتنی است در این آیین استاد خلج نیز به آواز خوانی پرداخته و برپایی ایستگاه سلامت، آتش بازی، حرکات نمایشی توسط ورزشکاران و... از دیگر برنامه های جانبی این آیین بود.
گفتنی همچنین از خدمات شایسته دست اندرکاران این پروژه در پایان تقدیر به عمل آمد.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز