کدخبر: 455 شنبه، 29 خرداد 1400 - 13:31 455 پرینت خبر
ابوالفضل اینانلو، فرماندار فردیس:

۶۲ درصد فردیسی ها در انتخابات شرکت کردند

image

فرماندار فردیس اعلام کرد ۶۲ درصد واجدان شرایط رای در این شهرستان در پای صندوق های اخذ رای حضور یافتند.

به گزارش روشنای راه، ابوالفضل اینانلو افزود: با حضور حداکثری مردم شهرستان فردیس برگ زرینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خلق شد.

وی با اشاره به  فرمایشات دیروز مقام معظم رهبری در پای صندوق اخذ رای، اظهار داشت:  معظم له فرمودند که « انشاله خدا به رای مردم برکت دهد» که  این واقعا دعای خیر رهبری بود که چنین برکتی ایجاد کرد و ما احساس غرور می کنیم که  مردم شهرستان فردیس همچون دیگر هموطنان از این آزمون الهی سربلند بیرون آمدند.

فرماندار فردیس از حضور خوب مردم شهرستان فردیس در انتخابات قدردانی کرد و گفت: مردم خوب و همیشه در صحنه فردیس  دین خود را نسبت به شهدا ادا کردند.

اینانلو افزود:در شهرستان فردیس بیش از ۱۰۰ هزار رای مردم برای انتخابات  ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از طریق ۱۸۳ شعبه جمع آوری شد.

وی بیان داشت : ۲۱۳ نامزد انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان به رقابت پرداختند.

فرماندار فردیس از  اطلاع رسانی رسانه های جمعی ، تلاش دستگاه های امنیتی، انتظامی ، اعضای شورای تامین و هیات های اجرایی ، نظارت و بازرسی این شهرستان در امر انتخابات ۲۸ خردادماه قدردانی کرد.

اینانلو افزود: اکنون در حال شمارش آرای نامزدهای انتخابات هستیم  که به محض اتمام ، نتایح را به  اطلاع مردم شهرستان فردیس خواهیم.

سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا دیروز جمعه ۲۸ خردادماه  برگزار شد.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز