کدخبر: 454 شنبه، 29 خرداد 1400 - 13:28 454 پرینت خبر

استاندار البرز از حضور و مشارکت مردم در انتخابات قدردانی کرد

image

استاندار البرز با بیان اینکه انتخابات باشکوهی در البرز برگزار شد، گفت: از حضور و مشارکت مردم سرفراز البرز ، همراهی رسانه های استان و مجموعه برگزار کنندگان انتخابات قدردانی می کنم.

به گزارش روشنای راه، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز: حضور مردم البرز نیز در پای صندوق های رای بسیار باشکوه بود و به گونه ای برنامه ریزی شد که از تمامی کسانی که در شعب حضور داشتند، رای اخذ شد.

استاندار البرز با تقدیر از حضور و شورآفرینی رسانه ها در استان، گفت: اقوام و احزاب مختلف به ویژه جوانان در البرز بعنوان ایران کوچک پای صندوق های رای حضور یافتند که این مشارکت جای قدردانی دارد.

وی افزود: درصد مشارکت مردم البرز از انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشتر بود و این امر را می توان اطمینان به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و همراهی تمام دست اندرکاران و به ویژه رسانه ها دانست.

شهبازی اظهار داشت:  سلامت و امنیت در روند برگزاری انتخابات نیز حاکم بود و طبق گزارش رییس کل دادگستری هیچ گونه موضوعی که در این راستا اختلال ایجاد کند، گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه تا پایان امروز جمع بندی نهایی شمارش آرا به پایان می رسد، ادامه داد:  در کرج انتخابات به صورت تمام مکانیزه برگزار شد و مردم نیز استقبال خوبی از این امکان داشتند که شمارش آرا در کرج با سرعت بیشتری دنبال شد و به زودی به سمع و نظر مردم می رسد.

استان البرز دارای هفت شهرستان  تابعه و جمعیتی حدود سه میلیون نفر است که از این تعداد یک میلیون و ۷۸۰ هزار نفر از جمعیت این استان واجد شرایط رای دادن بودند.

یک هزار و ۱۱۴ شعبه ثابت و ۴۹ شعبه سیار در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا  روز ۲۸ خردادماه همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران آرای مردم استان البرز را جمع آوری کردند.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز