کدخبر: 422 چهارشنبه، 19 خرداد 1400 - 12:28 422 پرینت خبر
مهدی آزادی، مدیرکل پست استان فارس:

ترافیک مرسولات پستی در دوران کرونایی فارس ۸ درصد افزایش یافت

image

مدیرکل پست استان فارس گفت: شرکت پست این استان روزانه به صورت میانگین حدود ۳۰ هزار مرسوله پستی را در شیراز و دیگر شهرستان‌های استان توزیع می‌کند و رشد هشت درصدی ترافیک مرسولات پستی را در دوران شیوع کرونا تجربه کرده است.

به گزارش روشنای راه، روابط عمومی اداره کل پست استان فارس افزود: مرسولات پستی وارده به استان فارس در ایام کرونا افزایش چشمگیری داشته است، به گونه‌ای که در سال ۱۳۹۹ ترافیک ۱۲ میلیونی مرسولات در استان ثبت شد.
وی که در جلسه شورای ادارات تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس سخن می‌گفت، از زحمات کارکنان اداره کل پست استان فارس در دوران شیوع کرونا قدردانی کرد و گفت: به دلیل افزایش کار فیزیکی در ایام کرونا و همچنین کمبود نیروی انسانی، امکان انجام امور از طریق دورکاری برای کارکنان مهیا نشد.
مدیرکل پست استان فارس ضمن اشاره به رشد قابل توجه توسعه سرویسهای الکترونیک، در راستای وجود مشکلات کمبود فضای عملیاتی در اداره کل پست استان فارس و نواحی پستی دولتی شیراز مطالبی بیان کرد و خواستار رفع آنها شد.
معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در سخنانی در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات مضاعف کارکنان شبکه پست در ایام کرونا، درباره اقدامات انجام شده در وزارت ارتباطات در راستای همسان سازی حقوق کارکنان مطالبی بیان کرد.
بنا بر این گزارش، سجاد بنابی در ادامه از رشد و فعالیت شرکت های استارتاپی در استان فارس اعلام رضایت کرد و در راستای رفع مشکلات مربوط به کمبود فضای عملیاتی اداره کل پست استان فارس قول مساعدت داد.

ترافیک مرسولات پستی در دوران کرونایی فارس ۸ درصد افزایش یافت


پس ازاین جلسه، معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات به همراه مدیرکل پشتیبانی، رفاه و امور قراردادهای این وزارتخانه، مدیرکل پست استان فارس، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از اداره کل پست استان فارس بازدید کردند.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز