کدخبر: 421 سه‌شنبه، 18 خرداد 1400 - 14:30 421 پرینت خبر
عزیزا... شهبازی، استاندار البرز:

توسعه زیر ساخت های البرز را به صورت جدی دنبال خواهیم کرد

image

استاندار البرز با بیان اینکه برای ارتقای سرانه های ورزشی این استان از هیچ تلاشی فروگذاری نکردیم گفت :ه رشد زیر ساخت های ورزشی البرز را به صورت جدی دنبال خواهیم کرد.

به گزارش روشنای راه، عزیزاله شهبازی در آئین بهره برداری از خانه جودو این استان و آئین کلنگ زنی کمپ اردوهای تیم ملی افزود: ورزش های رزمی در البرز طرفداران بسیاری دارند از این رو تاکنون هر حمایتی که توانستیم برای افزایش امکانات این ورزش ها انجام دادیم.

وی با اشاره به تعلیق جودو جمهوری اسلامی ایران گفت:  با وجود اینکه جودو کشورمان به مدت چهار سال تعلیق شده اما فعالیت در این رشته ورزشی مهیج و پرورش قهرمانان بزرگ متوقف نمی شود.

شهبازی گفت: به همین منظور طی ۲ سال اخیر ۱۲ سالن ورزش جودو در کشور گشایش یافته تا علاقمندان به این ورزش، فعالیت خود را با انگیزه و امکانات بیشتری ادامه دهند.

استاندار البرز با بیان اینکه افتخارات کشور در رشته جودو فراموش نمی شود خاطر نشان کرد: امیدواریم که بزودی این تعلیق تمام و همچنان شاهد افتخارآفرینی جودوکاران کشورمان باشیم.

وی افزود: البته این تعلیق را به جان خریدیم تا پای آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران بمانیم و به دنیا نشان دهیم که همچنان رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسیم.

استاندار البرز در ادامه به توسعه زیر ساخت های ورزشی در این استان اشاره و  اضافه کرد: در یک سال گذشته میزبان تعداد زیادی از روسای فدراسیون های ورزشی در استان بودیم و این امر نشان دهنده علاقه و استقبال ما از ورزش و تلاش برای ارتقا زیرساخت ها و سرانه های ورزشی استان دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان البرز نیز در این مراسم گفت: نخستین خانه جودو تخصصی استان در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ملی و استانی راه اندازی شده است.

مجتبی جانعلی با بیان اینکه اجرای این پروژه از سال ۹۲ آغاز شده افزود: احداث خانه تخصصی جودو  البرز به طور قطع تاثیر بسیار خوبی در توسعه این رشته ورزشی در این استان خواهد داشت، پیش از سالن های چند منظوره ای برای فعالیت ورزشکاران وجود داشت اما این سالن به صورت تخصصی است و به سهمیه  ما در تیم های ملی، قهرمانی جهان و المپیک تاثیر بسیار خوبی خواهد داشت.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز