کدخبر: 414 دوشنبه، 17 خرداد 1400 - 17:31 414 پرینت خبر
آرش بهاروند احمدی، مدیر کل هواشناسی البرز

وزش باد و افزایش آلاینده‌ها برای البرز پیش‌بینی شد

image

مدیر کل هواشناسی البرز اعلام کرد که وزش باد همراه با آلاینده‌ها برای عصر امروز دوشنبه و فردا در مناطق مختلف استان پیش بینی می شود.

به گزارش روشنای راه، آرش بهارونداحمدی گفت:تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از جوی کم و بیش پایدار در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن بعضی ساعات وزش باد و افزایش آلاینده‌ها مورد انتظار است.

این مسوول آسمان امروز البرز را صاف،غبار محلی، بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید، افزایش آلاینده‌ها اعلام کرد و گفت: دمای کمینه و بیشینه هوای استان طی این مدت بین ۱۵تا ۳۴ درجه بالای صفر است و کیفیت هوا نیز بعضی ساعات ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود.

همچنین هوای فردا سه‌شنبه صاف، غبار محلی، پاره‌ای نقاط وزش باد، دمای کمینه و بیشینه بین ۱۶ تا۳۴ درجه بالای صفر کیفیت هوا بعضی ساعات ناسالم برای گره‌های حساس است.

بهارونداحمدی  کیفیت هوای پس‌فردا چهارشنبه را ناسالم برای گروه‌های حساس پیش‌بینی کرد و گفت: طی این مدت آسمان صاف و غبار محلی خواهیم داشت.

 کمترین و بیشترین دمای هوای روز چهارشنبه نیز بین ۱۸ تا ۳۶ بالای صفر است.

وی با اشاره به اینکه آسمان روزهای  پنجشنبه و جمعه هفته جاری دارای غبار محلی و صاف است، گفت:کیفیت هوا طی این ۲ روز سالم خواهد بود و دمای هوا نیز بین ۱۸ تا ۳۸ درجه بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز