کدخبر: 405 پنجشنبه، 13 خرداد 1400 - 12:16 405 پرینت خبر
حسن تامینی لیچانی، رئیس جدید و منتخب مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج:

این رشته نیاز به همدلی و انسجام دارد

image

رییس جدید و منتخب مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج، همدلی و انسجام را یکی از مهمترین پیش‌ شرط توسعه این رشته دانست.

به گزارش روشنای راه، مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج برگزار شد و «حسن تامینی‌لیچانی» توانست با کسب ۲۶ رای برای چهار سال سکان هدایت این فدراسیون را بر عهده گیرد. در این مجمع افشین داوری ۱۵ رای به دست آورد.

حسن تامینی‌لیچانی پس از انتخاب به عنوان رییس فدراسیون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید از اعضای مجمع تشکر کنیم که به من اعتماد داشتند. این میزان از رای مسوولیت را زیاد خواهد کرد و باید بیش از هر زمانی در فدراسیون تلاش کنیم تا بتوانیم با انسجام و همدلی راه توسعه این رشته را باز کنیم. لازمه توسعه این رشته ایجاد همدلی و محبت است و برای این کار از نظر پیشکسوتان بهره خواهم برد. 

تامینی این را عنوان کرد که برای تامین هزینه‌های فدراسیون تلاش خواهم کرد و از ارتباطات خود بهره می گیرم تا بهترین شرایط را در این رشته ایجاد کنم. همچنین با ایجاد ساختارهای مناسب انگیزه را در بین شطرنج‌بازان افزایش خواهم داد. 

 بازگرداندن برخی از ستاره های شطرنج ایران که در خارج از کشور هستند از دیگر مباحث مورد نظر تامینی بود. وی گفت: اولویت من حفظ سرمایه‌های موجود است و تلاش دارم بهترین شرایط را برای این عزیزان فراهم کنم. اگر هم امکان داشته باشد با کمک مسوولین کشور شرایط را برای بازگشت برخی از چهره‌های مطرح این رشته هموار خواهم کرد. به هر صورت برای حمایت از سرمایه های کشور از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد.

او با بیان اینکه شطرنج دوره طلایی داشته است افزود: همه ما به افتخاراتی که در این چند سال به دست آمده واقف هستیم و من نیز با برنامه خاص خود به دنبال بازگرداندن این رشته به جایگاه اصلی خود و معرفی بهترین‌ها به جهان هستم.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز