کدخبر: 382 دوشنبه، 10 خرداد 1400 - 13:02 382 پرینت خبر
مرتضی شاه محمدی، شهردار چهارباغ:

بوستان محله ای شهرک ابریشم (چهارباغ کرج) افتتاح شد

image

آیین افتتاح بوستان محله ای شهرک ابریشم با حضور امام جمعه شهرستان چهارباغ،شهردار،رییس،نایب رییس،اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسوولان این شهر برگزار شد.

به گزارش روشنای راه، در حاشیه این مراسم شاه محمدی شهردار چهارباغ با بیان این که گسترش و توسعه هر چه بیشتر فضای سبز سبب تعالی و طراوت هر چه بیشتر شهر و شهروندان خواهد شد گفت: مدیریت شهری همواره در تلاش بوده است تا با ارتقای زیرساخت ها و تقوی آن گامی مهم به سوی ایجاد زیرساخت ها و توجه به نیازهای شهروندی بردارد.
شاه محمدی ادامه داد: باید تلاش کنیم با ایجاد و توسعه چنین فضاهایی و رعایت و ایجاد استانداردهای شهری در این زمینه کمک کنیم شهری سبز و شاداب داشته باشیم.


وی اظهار کرد: در دنیای امروز توجه به فضای سبز به دلیل توسعه شهرها مورد توجه بوده چرا که روح و روان آدمی برای بازیافت خود و همچنین طراوات جسم نیازمند استفاده از فضاهای سبز و ایجاد محیط مناسب در حیطه های شهری است و ما به عنوان خادمان مردم باید تلاش کنیم با ایجاد چنین فضاهایی آرامش مورد نیاز شهروندان در این زمینه را مهیا سازیم. شهردار چهارباغ تصریح کرد: متاسفانه ر برخی شهرها توجه به فضای سبز نادیده گرفته شده و از سرانه پایینی در این زمینه برخوردار هستند و به دلیل افزایش جمعیت ساخت و سازها جای خود را به فضاغی سبز داده اند .


شاه محمدی افزود: شهرداری چهارباغ همواره در تلاش بوده است تا با حفظ فضای سبز موجود و حتا ارتقای آن زمینه مناسبی را برای زندگی و آینده مردم در این خصوص ایجاد نماید. وی در آخر گفت: افتتاح این بوستان نیز هدیه مدیریت شهری چهارباغ به شهروندان فهیم این شهر می باشد و امیدوارم همه ما در لباس خدمتگزاری بتوانیم شرایط بهتری را برای زندگی مردم ایجاد کنیم.


در این مراسم امام جمعه چهارباغ نیز با اشاره به مشکلات ساکنین شهرک ابریشم در بخش های بهداشتی، درمانی، زیر ساختی، عمرانی و... خواستار تلاش مضاعف مسوولین برای کاهش مشکلات و افزایش خدمات شهری به شهروندان شد. بوستان محله ای شهرک ابریشم به مساحت 3500 متر مربع با اعتباری معادل 5میلیارد ریال طی اردیبهشت ماه 1400 با نظارت اداره فضای سبز شهرداری چهارباغ آماده و به بهره برداری رسید.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز