کدخبر: 380 دوشنبه، 10 خرداد 1400 - 12:57 380 پرینت خبر
رضا عباس زاده، رییس خانه مطبوعات استان البرز:

هر حرکت فرهنگی در جهت ترویج فرهنگ اهدای خون، مقدس است

image

رضا عباس زاده، رییس خانه مطبوعات استان البرز گفت: هر حرکت فرهنگی که در راستای ترویج فرهنگ انسان دوستانه اهدای خون صورت گیرد قابل ارزش و مقدس است.

به گزارش روشنای راه، رئیس خانه مطبوعات استان البرز بیان کرد: خانه مطبوعات استان البرز نیز آماده هر گونه فعالیت در خصوص ترویج فرهنگ حسنه اهدای خون است.
وی اظهار کرد: ایران عزیز این سرزمین پاک و مهرپرور در طول تاریخ خود محل تبلور فرهنگ‌های ناب انسانی و الهی بوده که در پس آن، فطرت‌ها و وجدان‌های عاشق به دنبال احیای مفاهیم پر از کرامت و سخاوتمندی هستند.
رئیس خانه مطبوعات استان تصریح کرد: فرهنگ اهدای خون که یک فرهنگ معاصر و با عمری حدود نیم قرن فعالیت نجات بخش در گستره جغرافیای عشق پرور کشورمان است، توانسته با تأثیر و تحریک عواطف انسانی و برانگیختن یک رفتار شورانگیز در بین آحاد جامعه، زمینه ساز تأمین خون و فرآورده‌های خونی مورد نیاز بیماران شود که آمارهای درخشان همچون رسیدن نظام سلامت کشور به نقطه اهدای خون صد در صد داوطلبانه مردم، یک سند افتخار و مایه مباهات در مسیر مراقبت از سلامت و جان هموطنان است.
عباس زاده ضمن تشکر از همه مردم وقت شناس و پر عاطفه‌ای که حضور در مراکز اهدای خون را یک وظیفه و تکلیف الهی و انسانی می‌دانند، ادامه داد: امیدوارم اهداکنندگان وفادار خون در این تجربه سخت روزهای مقابله با ویروس منحوس کرونا و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند و همچون گذشته شاهد حضور و مشارکت پر شور مردم برای پیوستن به صفوف داوطلبان اهدای خون باشیم.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز