کدخبر: 374 یکشنبه، 09 خرداد 1400 - 14:21 374 پرینت خبر
عزیزا... شهبازی، استاندار البرز:

گام بعدی تکمیل آزاد راه شمالی کرج است

image

استاندار البرز با اشاره به اجرای پروژه های بزرگ راه سازی، ریلی و عمرانی از جمله جاده هشتگرد - طالقان طی سه سال گذشته در استان گفت : گام بعدی تکمیل آزاد راه شمالی کرج بوده که در آینده نزدیک بخشی از آن زیر بار ترافیک می رود.

به گزارش روشنای راه، عزیزاله شهبازی در حاشیه  آیین گشایش جاده  هشتگرد –طالقان و بهره برداری از یک هزارو۷۰۸ واحد مسکن مهر استان البرز  با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت،افزود: بخش عمده پروژه ۱۸ کیلومتری آزاد راه شمالی کرج اجرا شده و تلاش می کنیم تا در آینده نزدیک زیر بار ترافیک برود.

وی با قدردانی از حمایت ها و تلاش های وزیر راه و شهرسازی برای روان سازی بار ترافیکی استان البرز طی سه سال گذشته ، گفت:  بهره برداری از ادامه آزادراه شهید همت در البرز، قطعه  یک آزادراه تهران - شمال، آزادراه  غدیر ، ۲ خطه کردن راه آهن کرج-قزوین، مسافربری شدن فرودگاه پیام، قطار برقی هشتگرد به کرج از جمله دستاوردهای البرز دراین مدت بوده است.

استاندار البرز بیان داشت:  عملیات احداث راه هشتگرد - طالقان از سال ۷۸ آغاز شد که در ابتدا  جاده ای روستایی بود اما در سال ۹۲ اهمیت بیشتری یافت تا دسترسی مردم طالقان به آزادراه تسهیل و تسریع شود.

شهبازی گفت : تا پیش از دولت تدبیر و امید ۴۰ درصد این جاده احداث شده بود اما در سال های اخیر این پروژه با اهتمام دولت و وزارت راه و شهرسازی به سرانجام رسیدکه صرفه جویی در وقت و سوخت مهمترین مزیت این مسیر جدید ارتباطی است.

استاندار البرز تاکید کرد که افتتاح جاده هشتگرد - طالقان موجب خرسندی و خوشحالی مردم شده است زیرا  این راه سال ها مطالبه اصلی مردم طالقان بوده است.
وی افزود: مناطق کمتر برخوردار استان البرز از جمله شهرستان های طالقان و اشتهارد طی سال اخیر مورد توجه ویژه قرار گرفتند.

استاندار البرز گفت: امروز قرارداد سه جانبه بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و استانداری البرز نیز برای احداث بیمارستان ۳۵ تختخوابی طالقان امضا شد.
جاده هشتگرد - طالقان به طول ۳۴ کیلومتر امروز با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی زیر بار ترافیک رفت.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز