کدخبر: 360 پنجشنبه، 06 خرداد 1400 - 14:12 360 پرینت خبر

بازدید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۳ نمایشگاه در تهران

image

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دو نمایشگاه هنر تجسمی در فرهنگسرای نیاوران و یک نمایشگاه در گالری شکوه دیدن کرد.

به گزارش روشنای راه، سید مجتبی حسینی از نمایشگاه آیین‌های جهان نوروز شامل عکس، پوستر و کاریکاتور از آیین‌های نوروز در کشورهای مختلف در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران دیدن کرد.

نمایشگاه بخش ویژه هجدهمین جشن تصویر سال، با عنوان آیین‌های جهان نوروز در سه رشته عکس، پوستر و کارتون روز دوشنبه نهم فروردین ماه ۱۴۰۰در فرهنگسرای نیاوران گشایش یافت اما با توجه به افزایش محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی مراکز فرهنگی در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، بازدید از این نمایشگاه متوقف شد که با کاهش محدودیت‌های کرونایی، از روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ بازگشایی شده است.

این نمایشگاه با ۱۲۰ عکس، ۱۵ کاریکاتور و ۱۵ پوستر با حمایت طرح تهران ۱۴۰۰ و همراهی کمیسیون ملی یونسکو و فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود و در برگیرنده آثار هنرمندان ایرانی در رشته‌های عکاسی، کاریکاتور و گرافیک (پوستر) با موضوع آیین‌ها و مراسم نوروز در پنج کشور ایران، تاجیکستان، آذربایجان، ترکمنستان، افغانستان و چین است.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین عصر چهارشنبه از نمایشگاه آثار خوشنویسی کوفی شهاب‌الدین ارفعی با عنوان کوفی اولیه، در گالری شماره دو فرهنگسرای نیاوران و همچنین از نمایشگاه گروهی در گالری شکوه بازدید کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز