کدخبر: 348 چهارشنبه، 05 خرداد 1400 - 09:59 348 پرینت خبر
پرویز توسلی زاده، رییس ‌کل دادگستری استان کرمانشاه:

مردم در دادگستری کرمانشاه مشکلات خود را به‌ راحتی بیان می‌کنند

image

رییس ‌کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: برنامه ملاقات‌های مردمی در دادگستری کرمانشاه به یک رویه ثابت تبدیل شده به گونه‌ای که مردم با آسودگی خاطر و با حضور در دادگستری بدون هیچ‌گونه مانعی به بیان مشکلات خود می‌پردازند.

به گزارش روشنای راه، «پرویز توسلی زاده» مطابق برنامه جدید ملاقات های مردمی در دادگستری کرمانشاه در روزهای دوشنبه و سه شنبه با ۲۵۲ نفر از مراجعان دیدار کرد و پس از شنیدن مطالبات و مشکلات آنان دستور پیگیری را داد.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه یادآور شد: در این ملاقات ها حل مشکلات شهروندان و اقناع آنان هدف اصلی دیدارهای مردمی است.

وی ادامه داد: برگزاری ملاقات های عمومی و مردمی فرصتی برای حل سریع‌تر مشکلات مردم است و در صدد هستیم در راستای کاهش مدت زمان پاسخگویی به مطالبات مردم، رضایت حداکثری ارباب رجوع را به دست آوریم.

توسلی زاده دیدار با مردم و نشستن پایِ صحبت آنان و شنیدن مشکلاتشان از نزدیک و همچنین ارایه راهکارهای لازم در جهت حل این مشکلات را باعث اعتمادسازی مردم به مسوولان و تقویت روحیه همکاری و همدلی در جامعه دانست.

 او افزود: بی شک با ادامه این روند سرمایه اجتماعی افزایش خواهد یافت و مردم با اعتماد وارد دستگاه قضائی می شوند و دادگستری به معنی واقعی کلمه به عنوان یک ملجا عمل خواهد کرد.

توسلی زاده با بیان اینکه به طور مستمر جلسات دیدارهای مردمی را در راستای تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندان و همچنین توجه به کاهش مشکلات مردم را در اولویت قرار داده است، ابراز امیدواری کرد با برگزاری اینگونه ملاقات ها و دیدار چهره به چهره مسوولان با شهروندان بتوان رضایت مندی شهروندان را کسب کرد و در جهت رضای خداوند تا جایی که ممکن است گره ای از مشکلات مردم را باز کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز