کدخبر: 343 دوشنبه، 03 خرداد 1400 - 09:33 343 پرینت خبر
عباس دادخواه، شهردار گرمدره:

ساخت و سازهای غیر مجاز خط قرمز شهرداری گرمدره

image

دکتر دادخواه شهردار گرمدره در گفت‌وگو با خبرنگار ما در زمینه مغازه هایی که به تازگی در بلوار امیر آباد، نزدیکی پارک بانوان ایجاد گردیده بود گفت: با توجه به این که در ملک مذکور که جزو حریم شهر گرمدره محسوب می شود و سال گذشته کودکی خردسال در استخری که در این زمین وجود دارد افتاده و جان خود را از دست داده طی روزهای گذشته و اخطارهای صادر شده از سوی شهرداری برای ایمن سازی این ملک با مشاعات شهری و محصور کردن ملک فوق با دیوار ، دستور ایجاد دیوار کشی به مالک‌زمین صادر شد.

به گزارش روشنای راه، دادخواه شهردار گرمدره گفت: متاسفانه مالک زمین بر خلاف دستور صادره از سوی شهرداری در زمینه محصور و زیباسازی این ملک با توجه به ماده ۱۱۰ قانون شهرداری به جای ایجاد دیوار به صورت شبانه اقدام‌به نصب چند کرکره و دیوارهای حائل بدون ایجاد سقف نمود که با توجه به گزارش های پلیس ساختمان و همچنین گزارش های مردمی دستور تخریب دیوار های حائل و همچنین حذف کرکره ها از ملک مذکور صادر گردیده و مالک موظف شد بر اساس قوانین رفتار، و تنها اقدام به محصور کردن‌زمین خود (ایجاد دیوار) نماید تا علاوه بر رعایت اصول زیباسازی شهری ایمنی لازم نیز در جهت حفظ جان شهروندان رعایت و انجام گردد.
دادخواه تاکید کرد: قانون برای همه یکسان بوده و اغماضی در این زمینه پذیرفته نخواهد بود و همه ما در برابر قانون‌باید پاسخگو بوده و با رعایت دقیق قوانین کمک کنیم شهری قانونمند و آباد داسته باشیم.
وی بیان کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز خط قرمز شهرداری گرمدره است.
گفتنی است با توجه به هماهنگی با واحدهای مربوطه و دستور شهردار گرمدره مبنی بر رفع این تخلف و همچنین دستور ویژه شهردار به واحد کنترل و نظارت و اخطاریه های مربوطه صادر شده، مالک متعهد گردیده حداکثر ظرف مدت ٢۴ساعت آینده نسبت به جمع آوری درب‌ و کرکره ها اقدام نماید که در غیر این صورت نسبت به جمع آوری و تخریب با دستور قضایی توسط شهرداری اقدامات لازم انجام خواهد شد.

 

ایجاد دو ، دوربرگردان استاندارد در نزدیكی بلوار ورزشگاه

دکتر دادخواه شهردار گرمدره در بخشی دیگر با اعلام‌این خبر گفت که دوربرگردان نزدیک به خیابان شهید هاشم‌ پور به دلیل عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و تصادف‌های مکرر در این قسمت با توجه به مصوبه اخیر شورای ترافیک ایجاد دو دوربرگردان استاندارد در قسمت‌های پایین تر این خیابان جانمایی و به زودی ایجاد خواهد شد.
دادخواه خبر داد: با توجه به این‌مهم که تا ایجاد این دوربرگردان‌ها فعلا دوربرگردان مذکور بازگشایی گردیده و شهروندان‌می‌توانند تردد داشته باشند.
وی با بیان این که تلاش شهرداری بر آن است تا بتواند مشکلات ترافیکی شهر را مورد رصد و رفع قرار دهد اظهار کرد: از شهروندان خواهشمنديم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی کمک کنند تا شهری ایمن و امن در این زمینه داشته باشیم.
این مسوول در آخر تصریح کرد: از همراهی شهروندان در انجام و اجرای پروژه های شهرداری کمال تشکر را داشته و خواهشمنديم در صورت مشاهده مشکلات شهری موارد مربوط را به سامانه ۱۳۷ شهرداری که در این خصوص در سطح تمام شهرداری های کشور پاسخگوی سوالات و مشکلات شهروندان است اطلاع دهند.

 

منبع: پایگاه خبری شهروند البرز

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز