کدخبر: 289 شنبه، 25 اردیبهشت 1400 - 16:05 289 پرینت خبر
علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی:

مشارکت بالای مردم در انتخابات دشمن را ناامید می کند

image

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات ۱۴۰۰ دشمنان اسلام را ناامید خواهد کرد.

به گزارش روشنای راه، علیرضا عباسی دروبینار انتخاباتی رای اولی ها در آموزش و پرورش ناحیه سه کرج که در بستر شبکه شاد برگزار شد، افزود: امروز دشمن به دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات است که همه ما باید برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای تلاش کنیم.

وی بیان داشت: وظیفه ما دفاع از اسلامیت و جمهوریت نظام است که از همه مردم  به حضور در انتخابات دعوت می کنیم تا با انتخاب فردی که بتواند از ظرفیت های داخلی برای حل مشکلات و رشد با سرعت کشور در عرصه های مختلف استفاده کند.

عباسی تصریح کرد: توان و ظرفیت داخلی ایران بسیار بالاست لذا فردی برای ریاست جمهوری ایران مناسب است که منتظر تصمیم گیری های خارج از کشورنباشد.

نماینده مردم کرج ، فردیس و اشتهارد به استفاده از ظرفیت های مختلف برای رفع مشکلات  پرداخت و عنوان کرد: اگر بخواهیم تحریم ها بی اثر شود و هیچ قدرت خارجی در انتخاب ، اقتصاد، فرهنگ، علم و فناوری ما تاثیرگذار نباشد باید درصحنه انتخابات حاضر شویم و با انتخابی آگاهانه مسیر توسعه و رشد کشور را رقم بزنیم.

وی گفت: تربیت دانش آموزان مسوولیت پذیر و اجتماعی را یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش ذکر کرد و افزود: دانش آموزان رای اولی هم باید با افزایش دانش سیاسی به انتخاب فرد اصلح در انتخابات توجه کنند که دراین راه توجه به شاخص های مقام معظم رهبری در انتخابات می تواند کمک زیادی به آنان کند.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد درمجلس شورای اسلامی یادآورشد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای باعث حفط مصونیت نظام و نمایش محبوبیت لازم آن در بین مردم می‌شود.

وی تاکید کرد: این حضور باعث می‌شود که هر کشوری در صحنه‌های بین‌المللی بتواند نقش پررنگتری داشته باشد و خواسته‌هایش را بهتر دنبال کند.

در این نشست تعدادی از دانش آموزان رای اولی به بیان دیدگاه های خود پیرامون نقش مردم در عرصه سیاسی کشور پرداختند.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز