کدخبر: 279 پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 - 15:11 279 پرینت خبر

پیام تبریک وزیر میراث‌ فرهنگی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

image

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیام تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر نوشت: عید پایان ماه صیام که فرا می‌رسد زیباترین جلوه‌های نشاط معنوی جهان اسلام را فرا می‌گیرد و شورانگیزترین تصویر همدلی و اتحاد میان مسلمانان برای صیانت از وحدانیت خلق می‌شود.

به گزارش روشنای راه، در پیام علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آمده است: گذشت ماه خدا و رسید عید صیام، به هر دو باد درود و به هر دو باد سلام. مسافران ماه ضیافت الهی، با ره‌توشه‌ای ارزشمند از این گنجینه نهفته در هر سال، به مقصد رسیدند. برای آنانی که این مسیر سراسر رحمت و برکت را صبورانه طی کردند، وداع با رمضان هرچند دشوار، اما سلام به عید جان‌ها حلاوتی دیگر دارد. عید پایان ماه صیام که فرا می‌رسد زیباترین جلوه‌های نشاط معنوی جهان اسلام را فرا می‌گیرد و شورانگیزترین تصویر همدلی و اتحاد میان مسلمانان برای صیانت از وحدانیت خلق می‌شود.

مونسان در ادامه این پیام نوشت: عید رمضان را در حالی به شادمانی می‌نشینیم که برای دومین سال متوالی، مشکلات ناشی از بیماری همه‌گیر کرونا را بردبارانه تحمل کرده‌ایم. با این امید و آرزو که در سایه طاعات و دعاهایمان، و در ظل عنایات پروردگار متعال شاهد پایان عاجل این بیماری باشیم، عید سعید فطر، روز میوه‌چینی از گلستان استجابت را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، روسای قوا و دولتمردان خدوم، ملت بزرگوار ایران و مسلمانان سراسر جهان تبریک و تهنیت می‌گویم.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز