کدخبر: 264 دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 - 13:27 264 پرینت خبر
غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز:

ساکنان دارای خودرو پلاک غیر بومی البرز به شماره گذاری مراجعه کنند

image

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از ساکنان این استان که دارای خودروی با پلاک غیر بومی هستند خواست هرچه سریع تر برای تغییر پلاک به مراکز شماره گذاری خودرو البرز مراجعه کنند.

به گزارش روشنای راه، سرهنگ غلامعلی شرق اظهار داشت : با توجه شرایط کرونایی کشور و از جمله استان البرز، براساس ابلاغ کمیته ملی کرونا طرح محدودیت تردد خودروهای غیر بومی به صورت ویژه در استان البرز در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: مالکان خودروهای با پلاک غیر بومی که ساکن استان البرز هستند هر چه سریع تر با در دست داشتن سند معتبر سکونت و قولنامه همراه با کد رهگیری نسبت به تعویض پلاک خود اقدام کنند. 

شرق گفت: متقاضیان می تواننداز طریق  اینترنت برای ایام غیر تعطیل اقدام به دریافت نوبت کنند.

رییس پلیس راهور البرز اضافه کرد: همچنین  افراد متقاضی تعویض پلاک خودرو  می توانند با مراجعه به سامانه راهور۱۲۰ نسبت به دریافت برخط زمان شماره‌گذاری یا تعویض پلاک خودروی خود در همان روز یا برای  چند روز بعد اقدام کنند.

وی تاکید کرد: متقاضیان در صورت مراجعه به مرکز تعویض پلاک ، نکات بهداشتی را رعایت کرده و همکاری لازم را با کارکنان آن مجموعه داشته باشند.

رییس راهنمایی ورانندگی البرز یادآورشد : استفاده از ماسک در این مرکز الزامی است و از  ورود افراد بدون ماسک جلوگیری خواهد شد.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز