کدخبر: 249 شنبه، 18 اردیبهشت 1400 - 14:45 249 پرینت خبر
مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان:

امیدوارم رکود سهمیه ریو شکسته شود

image

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با توجه به روند خوب کسب سهمیه‌های المپیک توکیو اظهار امیدواری کرد که رکورد سهمیه‌های المپیک ریو ‌در این دوره شکسته شود.

به گزارش روشنای راه، مهدی علی‌نژاد در نشست مجازی تخصصی با مدیران کل استان‌ها اظهار داشت: از مدیران استان‌ها هم می‌خواهیم حمایت بیشتری از ورزشکاران و قهرمانان دارای شانس مدال داشته باشند.

کاروان ایران در المپیک ریو ۲۰۱۶ توانست بود ۶۳ سهمیه کسب کند.

علی‌نژاد همچنین به لایحه نظام جامع باشگاه‌داری اشاره کرد و گفت‌: این لایحه مراحل پایانی خودش را می‌گذراند که بزودی از سوی دولت به مجلس ارسال می‌شود که تصویب آن، اتفاق بسیار خوبی در جامعه ورزش و جوانان خواهد بود.

وی در خصوص صدور مجوز باشگاه‌ها توضیح داد: سامانه‌ای در این زمینه فعال شده و از اول خردادماه هیچ مجوزی بصورت دستی صادر نمی‌شود.

علی‌نژاد ادامه داد: باشگاه‌های ورزشی در آخرین تقسیم‌بندی وزارت بهداشت از ردیف دو به اولویت سه انتقال یافتند که پیگیر هستیم این مشکل را حل کنیم تا باشگاه‌های ورزشی در شهرهای نارنجی مجوز فعالیت بگیرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گفت: با هماهنگی ایجاد شده با وزارت آموزش و پرورش، المپیاد استعدادهای برتر را در سال ۱۴۰۰ با اصلاحات تفاهم شده برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز