کدخبر: 232 چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 - 13:34 232 پرینت خبر
سردار حسن زاده، مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران:

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد

image

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و اعلام شغل محل‌های جدید از سوی چند دستگاه اجرایی تا روز ۱۷ اردیبهشت خبر داد.

به گزارش روشنای راه، سردار حسن‌زاده با اعلام این خبر گفت: مهلت ثبت نام آزمون اختصاصی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد به منظور بهره‌مندی ایثارگران مشمول بند ج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم از ظرفیت‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی شرکت‌کننده در این آزمون تا روز جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه تمدید شد.

وی افزود: با توجه به اینکه این فرصت ایجاد شده احتمالاً به‌عنوان آخرین مهلت ثبت نام و ویرایش مورد نظر مشمولین باشد لذا از کلیه فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد تقاضا می‌شود در مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام بر اساس رشته تحصیلی و شغل محل‌های تعیین شده از طرف دستگاه‌ها اقدام کنند.

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه شغل محل‌های جدید وزارت آموزش و پرورش، سازمان جنگل‌ها و بنیاد شهید و امور ایثارگران به شغل محل‌های قبلی اضافه شده است، افزود: مشمولینی که در روزهای گذشته نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کرده‌اند باید ضمن مراجعه مجدد به سایت سنجش و مشاهده شغل محل‌های جدید در صورت تمایل نسبت به ویرایش شغل محل‌های انتخابی اقدام کنند.

حسن زاده افزود: هر ایثارگر می‌تواند حداکثر ۳ عنوان شغل محل را متناسب با علاقه‌مندی، رشته تحصیلی، جغرافیای محل زندگی و شرایط احراز آن شغل محل و با در نظر گرفتن بومی بودن یا غیر بومی بودن و اولویت‌های مورد نظر خود انتخاب کند ضمن اینکه هریک از ایثارگران صرفاً در یکی از مقاطع تحصیلی که در شرایط احراز شغل محل‌ها عنوان شده می‌توانند ۳ شغل محل خود را انتخاب نمایند و انتخاب شغل محل‌ها در مقاطع مختلف و متفاوت از هم امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه ۳ اولویت انتخابی باید یا در مقطع دیپلم یا کاردانی یا کارشناسی و بالاتر باشد، افزود: به عنوان مثال نمی‌توان یک شغل محل از مقطع دیپلم و شغل محل دوم را از مقطع کاردانی انتخاب کرد.

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: هر یک از متقاضیان ثبت نام در این آزمون لازم است قبل از هر گونه اقدام به شروع فرایند ثبت نام و تکمیل فرم‌های مربوطه نسبت به مطالعه دقیق و کامل دفترچه راهنمای آزمون استخدامی یاد شده مبادرت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به نحوه و چگونگی ثبت نام، تمدید مهلت ثبت نام، اضافه شدن شغل محل‌های جدید دستگاه‌ها و زمان برگزاری آزمون و صرفا از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع همگان می‌رسد و از تمام افراد مشمول تقاضا می‌شود اخبار مربوط به این آزمون را فقط از این سایت دنبال کرده و به اخبار غیر رسمی که از کانال‌های اجتماعی و سایر رسانه‌های غیر معتبر منتشر می‌شود توجه نکنند.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز