کدخبر: 23 جمعه، 14 آذر 1399 - 18:02 23 پرینت خبر
سید علی آقا زاده استاندار استان مركزي:

روند پيشرفت طرح‌هاي عمراني ملي شازند مطلوب است

image

استاندار مرکزی در سفر به شهرستان شازند و بازدید از طرح‌های مهم عمرانی این شهرستان گفت: روند پیشرفت طرح‌های عمرانی ملی در شهرستان شازند از توابع این استان مطلوب است و با وجود همه تنگناهای اقتصادی کارنامه خدمات دراین شهرستان نمره قبولی دارد.

به گزارش روشنای راه، سید «علی آقازاده»  افزود: شماری طرح ملی مهم در شهرستان شازند وجود دارد که برای روند مطلوب‌تر کار نیازمند هدایت، حمایت و رفع مشکلات پیش رو است.

وی بیان کرد: یکی از این طرح‌های مهم جاده ازنا به شازند است که برای پیشبرد امور ان پیگیری‌ مستمری صورت گرفته و ۱۲ کیلومتر از این مسیر در حدفاصل  رباط میل در استان مرکزی به سمت استان لرستان تا بهار ۱۴۰۰  آسفالت شده  و برای زیر بار ترافیک رفتن اماده می‌شود.

استاندار مرکزی ادامه داد: اقدامات اثربخشی برای این طرح درجریان است و تامین مصالح مورد نیاز و ابنیه آن انجام شده و تنها آسفالت آن باقی مانده است که با کوشش مضاعف پیمانکار و راه و شهرسازی و همراهی کارخانه ۲۶۰ تنی آسفالت این شهرستان، مشکلی در این راستا وجود ندارد.

آقازاده تصریح کرد: برای آسفالت مسیر ۱۲ کیلومتری مذکور، ۳۵ هزار تن لایه پوششی راه و آسفالت نیاز است و اگر شرایط آب و هوایی اجازه دهد این مسیر تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ روکش می‌شود وگرنه آماده سازی ان حداکثر  تا خرداد ۱۴۰۰  خواهد بود.

وی عنوان کرد: مسیر توره به بروجرد در گردنه زالیان نیز از طرح‌های مهم است که امید می‌رود ۱۴ کیلومتر آن تا تابستان سال آینده  آسفالت شود.

استاندار مرکزی یادآور شد:عملیات اجرایی در  این مسیرارتباطی با مشکلات زیادی در ۲ سال گذشته همراه بود  و تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا از مسایل ان گره‌گشایی شود و این مسیر پرتردد کشورهرچه زودتر آماده بهره برداری شود.

آقازاده بیان کرد: یکی از طرح ‌های عمرانی مهم شهرستان شازند عملیات اجرایی جاده برون شهری در حدفاصل  شازند به خمین است که با تخصیص اعتبار خوبی که دارد امید می‌رود ترمیم، اصلاح و نوسازی راه به زودی انجام شود.

استاندار مرکزی در جریان سفر به شهرستان شازند از مسیر اراک (رباط میل) شازند - ازنا، پل زیرگذر شازند - ازنا واقع در ورودی روستای باغ برآفتاب از توابع بخش قره کهریز، محل ایست بازرسی شهر شهباز، شرکت مجری طرح ۲ بانده شدم محور اراک (رباط میل)- شازند - ازنا، محل ایست و بازرسی شهر مهاجران و پایگاه ایست و بازرسی اراک - توره - بروجرد بازدید کرد.

شهرستان شازند از توابع استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز