کدخبر: 228 دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 - 18:48 228 پرینت خبر
مهرداد بابایی، رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز:

نجات فرد سرمازده در ارتفاعات طالقان

image

رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد که مرد ۵۰ ساله ای که در ارتفاعات طالقان دچار سرمازدگی شدید شده بود، با همکاری گروه های مردمی پیدا و با بالگرد امدادی اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

به گزارش روشنای راه، دکتر مهرداد بابایی گفت : ساعت ۹:۳۹  امروز ماموریتی در ارتفاعات طالقان به اورژانس استان البرز اعلام شد که بلافاصله بالگرد امدادی به پرواز درآمد.

وی ادامه داد: بررسی ها نشان داد که مرد ۵۰ ساله اهل روستای مهران  شهرستان طالقان استان البرز از صبح دیروز به تنهایی راهی ارتفاعات منطقه شده که با تاریک شدن هوا، دچار سرمازدگی می شود.

بابایی گفت : اهالی روستای مهران  پس از یافتن وی در دامنه کوه، او را به مکان مناسبی انتقال دادند اما به دلیل عدم امکان دسترسی زمینی به مصدوم، از اورژانس هوایی استان درخواست کمک کردند.

رییس مرکز فوریت های پزشکی البرز بیان داشت: تکنسین های اورژانس هوایی پس از یافتن وی، اقدامات اولیه درمانی را برای نجات این فرد انجام دادند و این مصدوم را برای درمان به یکی از بیمارستان های کرج انتقال دادند.

هوای استان البرز طی ۲ روز گذشته با کاهش محسوس همراه شده و هواشناسی استان طی چند روز اخیر در خصوص پرهیز از حضور در ارتفاعات به کوهنوردان و مردم هشدار داد.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز