کدخبر: 225 دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 - 18:30 225 پرینت خبر
عزیزا... شهبازی، استاندار البرز:

معلمان و کارگران به جامعه حیات می بخشند

image

استاندارالبرز گفت: معلمان و کارگران با کاری که در عرصه تعلیم و تربیت، تولید و صنعت انجام می دهند به جامعه حیات می بخشند.

به گزارش روشنای راه، عزیزاله شهبازی در آیین تجلیل از معلمان که در سالن اجتماعت آموزش و پرورش برگزار شد، اظهارداشت: معلمان و کارگران در جامعه مطالباتی دارند که باید به آن توجه شود زیرا حیات جامعه بدون فعالیت این 2 قشر زحمتکش امکان ندارد.

وی با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی برای این دو قشر بسیار سخت است ،خاطرنشان کرد: به حرمت مقام معلم دردومین برنامه تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی البرز شرکت می کنم.

شهبازی  بیان داشت: البرز با داشتن جمعیت بالای دانش آموزی از نظر سرانه فضای آموزشی، آخرین استان کشوراست و سالانه بین ۱۲ تا ۱۴ هزار نفر دانش آموز جدید نیز به آن اضافه می شود.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون زحمات معلمان هستیم، یادآورشد: همه مدیران از پشت میز مدارس به میز مدیریت درپست های مختلف راه یافته اند لذا خدمت کردن به این قشر فرهیخته را باید افتخار بدانیم.

شهبازی یادآورشد: خیرین نیز تا کنون کارهای بسیارخوبی در کمک به امرآموزش دربخش مدرسه سازی و تجهیزات آموزشی داشته اند که دست همه آنها را می بوسم.

وی اضافه کرد: در البرز حدود ۲۵ هزار معلم داریم که طیف بزرگ و موثری در استان هستند که در دوران کرونا شاهد جهاد آنان هستیم.
 استاندار البرز ادامه داد: اولیای دانش آموزان و سایر اعضای خانواده از اسفند ماه سال ۹۸ تا کنون در کنارآموزش دانش آموزان هستند تا آینده سازان در کلاس فضای مجازی آموزش لازم را ببینند.

وی گفت: خانواده ها در دوران کرونا با حضوری فعال درکنار معلمان به رغم تقبل هزینه حضور دانش آموزان درکلاس درس فضای مجازی، برای آموزش دیدن فرزندانشان درخانه وقت گذاشتند.

شهبازی به نقش و حضور پررنگ اولیا در آموزش مجازی پرداخت وافزود: دراستان البرز معلمان و اولیای دانش آموزان ثابت کردند که در شرایط سخت در صحنه تعلیم و تربیت حضور دارند تا کلاس های درس تعطیل نشود.

وی تاکید کرد: امیدواریم با شروع واکسن عمومی، که داخلی است، شرایط بهتری درجامعه ایجاد شود و دغدغه های کرونایی که در همه فعالیت ها جامعه تاثیر گذاشته است، کاهش یابد.

دراین آیین از ۱۴ معلم منتخب کشوری و استانی با اهدا نشان افتخار، تندیس ، لوح تقدیر و اهدا هدیه تجلیل شد.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز و ۲۴ هزار و ۸۰۲ دانش آموز دارد.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز