کدخبر: 20 جمعه، 14 آذر 1399 - 16:01 20 پرینت خبر
احمد حسین زادگان، استاندار مازندران:

موانع پیش روی باغ ۳۳ هکتاری رامسر برطرف شده است

image

حسین زادگان با اشاره به اینکه پروژه باغ ۳۳ هکتاری جزء اولویت های اصلی استان در توسعه گردشگری است، گفت: با پیگیری های صورت گرفته موانع پیش روی این پروژه مهم برطرف شده است.

به گزارش روشنای راه، احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در حاشیه بازدید از باغ 33 هکتاری رامسر که با حضور حسینی، نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی، آزاد، فرماندار رامسر و خوش قلب، شهردار رامسر برگزار شد، با اشاره به اینکه پروژه باغ ۳۳ هکتاری جزء اولویت های اصلی استان در توسعه گردشگری است که با پیگیری های صورت گرفته موانع پیش روی این پروژه مهم برطرف شده است، خاطرنشان کرد: با تعامل و پیگیری های استانی و همنوایی بین مدیریت شهرستانی و تلاش نماینده مردم منطقه در مجلس؛ روند اجرایی این پروژه با سرعت خوبی پیش می رود و بزودی شاهد عملیاتی شدن پروژه باغ ۳۳ هکتاری خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در استان، تصریح کرد: باغ ۳۳ هکتاری سرمایه خدادادی و دغدغه همه ارکان تصمیم گیری استانی و شهرستانی است؛ لذا به همین منظورمقرر شد فرمانداری یک جدول زمان بندی در این راستا تدوین نماید تا براساس طرحی که مشاور تهیه می نماید و آمادگی کامل شهردار عملیات اجرایی این طرح با یک صدایی که طی ۲ سال اخیر در شهرستان رامسر شاهد بودیم آغاز گردد.

او یادآور شد: باغ ۳۳ هکتاری رامسر یک سرمایه ملی است که در منطقه خاورمیانه نمونه ندارد لذا با توجه به اینکه هیچ گونه مانعی برای عملیاتی شدن این پروژه وجود ندارد و با توجه به اینکه اعتبارات و مجوزات لازم برای این پروژه تامین می باشد لذا با پیگیری های لازم استانی و شهرستانی با سرعت مناسب این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

استاندار باغ 33 هکتاری را یک مطالبه مهم مردم رامسر از سال های گذشته و از اولویت های گردشگری در این شهرستان دانست و گفت: درسایه همدلی و هم افزایی؛ توسعه استان در بخش های مختلف تحقق می پذیرد.

استاندار مازندران در سفر به غرب مازندران همچنین در جلسه ستاد تسهیل، توسعه صادرات و ستاد استانی مقابله با کرونا شرکت نمود و از برخی پروژه های شهری و واحدهای تولیدی در این سفر بازدید کرد.

استاندار مازندارن فردا با شرکت در برخی برنامه ها به سفر 3 روزه خود به غرب مازندران پایان می دهد.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز