کدخبر: 2 شنبه، 22 شهریور 1399 - 02:25 2 پرینت خبر

مادران قهرمان گرند اسلم

image

در مرحله یک چهارم نهایی تنیس اپن آمریکا سه مادر حضور دارند که این اتفاق بی‌نظیری در تاریخ «گرند اسلم» محسوب می‌شود.

به نقل از آس، «سرنا ویلیامز»، «پیرونکووا» و «ویکتوریا آزارنکا» با صعود به یک چهارم نهایی اپن آمریکا تاریخ‌سازی کردند و تبدیل به  سه مادری شدند که برای اولین بار به این مرحله از گرند اسلم صعود می‌کنند.

ویلیامز ۳۸ ساله و پیرونکووا ۳۱ ساله امشب (چهارشنبه) به مصاف هم خواهند رفت و آزارنکا ۳۱ ساله بامداد پنجشنبه برابر مرتنز قرار می‌گیرد.

الیمپیا، دختر سرنا بازی‌های مادرش را از سوئیت تماشا می‌کند. لئو، پسر ویکتوریا نیز در شرایط مشابهی قرار دارد. الکساندر فرزند پیرونکووا در نیویورک حضور ندارد و زمانی که از تنیسور بلغاری درباره پسرش می‌پرسند، گریه می‌کند. او سه هفته است که الکساندر را ندیده است.

شش مادر دیگر هم در این رقابت‌ها حضور داشتند که یک رکورد محسوب می‌شود. کلایسترس (۳۷ ساله)، زوناروا (۳۵ ساله)، بوندارنکو (۳۴ ساله)، ماریا (۳۳ ساله)، گوورستووا (۳۲ ساله) و تیگ (۲۶ ساله) در دومین گرند اسلم سال رقابت کردند.

ویلیامز در این رابطه اظهار کرد: دیدن این تعداد مادر من را خوشحال می‌کند چون همیشه فقط من بودم آزارنکا گفت: به این زنان افتخار می‌کنم. امیدوارم به بالاترین رتبه‌ها صعود کنیم و این اتفاق الهامی برای دیگر زنان باشد تا بتوانند رویاهای خود را حفظ کنند و کارهایی که می‌خواهند را انجام دهند.

 پیرونکووا اظهار کرد: امیدوارم مادر بودن به من کمک کند. زمانی که مادر می‌شوید به یک انسان متفاوت تبدیل می‌شوید. تنها تمرکزتان روی خودتان نخواهد بود بلکه اولویت فرزندتان می‌شود که به نظرم خوب است. اکنون من بیشتر سازمان یافته‌ام و از لحاظ ذهنی قدرتمندتر هستم. از لحاظ جسمانی هم بهتر بدنم را می‌شناسم.

هر سه تنیسور به دنبال رویای خود یعنی قهرمانی در گرند اسلم به عنوان یک مادر هستند. تاکنون کلایسترس، ایوان گولاگنگ و مارگارت کورت توانستند این چنین فاتح گرند اسلم شوند.

 ویلیامز دومین بانوی تنیسور پرافتخار در فتح گرند اسلم به حساب می‌آید اما از زمانی که مادر شده نتوانسته است قهرمانی را تجربه کند.

 

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز