کدخبر: 175 یکشنبه، 05 اردیبهشت 1400 - 15:01 175 پرینت خبر

پیگیری عزیزی‌خادم برای عضویت کانون مربیان در مجمع فدراسیون فوتبال

image

اعضای هیات مدیره کانون مربیان ایران در دیدار با رییس فدراسیون فوتبال خواستار عضویت در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال شدند که شهاب‌الدین عزیزی‌خادم گفت این موضوع را به طور شخصی پیگیری خواهد کرد.

به گزارش روشنای راه، جلسه هیات رییسه کانون مربیان ایران پیش از ظهر امروز (یکشنبه) با شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

در این جلسه بیژن ذوالفقارنسب ضمن قدردانی از رییس فدراسیون برای برگزاری اولین جلسه با هیات مدیره کانون مربیان، ابراز امیدواری کرد پس از چندین سال بی‌برنامگی، فدراسیون فوتبال مبتنی بر برنامه حرکت کرده و پیله تنیده شده در عدم استفاده از نیروهای متخصص و کارآمد کنار زده شود.

اعضای کانون مربیان در این جلسه درخواست عضویت این ساختار در مجمع عمومی را به رییس فدراسیون ارائه دادند و ظرفیت بالای فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا را یاد کردند.

ذوالفقارنسب در ایجاد مبدا تازه در مدیریت فوتبال کشور در دوره جدید مدیریت فدراسیون تاکید کرد و خطاب به عزیزی خادم گفت: فوتبال بر چهار محور بازیکن، مربی، مدیریت و تماشاچی استوار است و امیدوارم بر خلاف دوره قبل که ضعیف‌ترین دوره‌ دانش افزایی فوتبال ایران بود، شما سرآغاز مدیریت نوین ورزشی باشید.

عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال با ابراز خوشحالی بابت انسجام کانون مربیان بر نگاه مشارکت گرایانه همه بازیگران عرصه فوتبال تاکید و اعلام کرد: خیلی از اعضای هیات مدیره کانون مربیان، همکاران سابق و دوستان من هستند. ما در فدراسیون فوتبال از اتحادیه‌ها و کانون‌های صنفی فوتبالی دفاع می‌کنیم و به شخصه کمک به عضویت کانون مربیان در مجمع عمومی را پیگیری خواهم کرد.

عزیزی خادم افزود: جایگاه مربی در فوتبال بسیار ارزشمند است و نباید برخی‌ها با تغییر چندین تیم در یک فصل این جایگاه را مخدوش کرده و عرصه را برای دیگر متخصصان این حوزه تنگ کنند. دوست داشتم خود به کانون بیایم و در آینده‌ای نزدیک حتما این کار را خواهم کرد. از همه‌ متخصصان از جمله ذوالفقارنسب می‌خواهم که در این برهه حساس از تیم ملی حمایت کنند. به قول افلاطون عادت، بدترین ارباب یا بهترین خدمتکار است. تلاش می‌کنیم به روزمرگی دچار نشویم و با نگاهی توسعه محور فوتبال را شجاعانه در تمام کشور گسترش دهیم.

رییس فدراسیون فوتبال در پایان تاکید کرد: تلاش کردیم بهترین امکانات را برای تیم ملی در آستانه دیدارهای مقدماتی جام جهانی فراهم کنیم. چرا که این تیم هم شایسته حضور در جام جهانی است و هم در حق آن اجحاف شده است.

در این جلسه مقرر شد فدراسیون فوتبال و کانون مربیان ایران در زمینه‌های آموزش، دانش افزایی و پژوهش همکاری مشترک داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز