کدخبر: 172 یکشنبه، 05 اردیبهشت 1400 - 12:48 172 پرینت خبر
غلامرضا شعبانی بهار، رییس فدراسیون تیراندازی با کمان:

تجهیزات جدید در اختیار کمانداران قرار می‌گیرد

image

رییس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: سال گذشته کمیته ملی المپیک مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان برای تامین تجهیزات مورد نیاز ملی‌پوشان در اختیار فدراسیون قرار داد که بخشی از تجهیزات مورد نیاز خریداری شده و به زودی بین آنان توزیع می‌شود.

به گزارش روشنای راه، «غلامرضا شعبانی‌بهار» اظهار داشت: کمانداران مشکلی در خصوص کمان ندارند و کمان‌هایشان سالم و به روز است و تجهیزات مورد نیاز از جمله تیر،  شفت و سایر ملزومات را به وارد کنندگان تجهیزات ورزشی سفارش دادیم و بخشی از این وسایل را دریافت کردیم.

رییس فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص آماده سازی کمانداران گفت: خدا را شکر تمرینات به طور پیوسته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال پیگیری است و متناسب با شرایط موجود تیم‌های ملی به مسابقات بین‌المللی و جهانی اعزام می‌شوند.

شعبانی‌بهار ادامه داد: مجموعه فدراسیون تیراندازی با کمان، کادر فنی و ورزشکاران تمام تلاش خود را می کنند و از اولین ساعات صبح تمرینات آغاز می شود و ما امیدواریم این تلاش ها با کسب سهمیه در فرانسه به نتیجه برسد.

تیم‌های ملی ریکرو و کامپوند زنان و مردان کشورمان در حال حاضر مشغول تمرین در سایت تیراندازی با کمان آزادی هستند و قرار است ۲۵ اردیبهشت به منظور شرکت در دومین مرحله جام جهانی تیراندازی راهی لوزان سوییس شوند.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز