کدخبر: 16 سه‌شنبه، 11 آذر 1399 - 13:16 16 پرینت خبر
دکتر کامبیز مهدیزاده، مشاور عالی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور:

برای رهایی از اقتصاد نفتی باید بر روی میراث زمین شناختی ایران زمین تکیه کنیم

image

دکتر کامبیز مهدیزاده مشاور عالی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور:برای رهایی از اقتصاد نفتی باید بر روی میراث زمین شناختی ایران زمین تکیه کنیم راه نجات ایران جدایی از بشکه های سرطانی نفت است و هر چقدر این مدت طولانی باشد شدت بیماری و درمان آن سخت تر می شود.

به گزارش روشنای راه، دکتر کامبیز مهدیزاده ، مشاور عالی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ، در این خصوص افزود : میراث زمین شناختی ایران باید به دنیا معرفی گردد ،با کار صحرایی و عملیاتی میشود این میراث را به دنیا معرفی کرد نه با نشستن پشت میز گرد و در ادارات و کنترل از راه دور .

وی تاکید کرد :امروز در دنیا با فضا پیما روی شهاب سنگ ها فرود آمده اند و از آن نمونه برداری کرده اند اما ما هنوز در اداراتمان درگیر بروکراسی اداری هستیم.

دکتر مهدیزاده گفت : متاسفانه برخی از مدیران چون سواد و دانش لازم را ندارند از فناوری و نوآوری هراس دارند و میدانند با رشد علم دیگر جایی در سیستم مدیریت نخواهند داشت .

مشاور عالی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افزود : کشور نیاز به متخصص دارد نه هوچی گر ،در زمین شناسی و معدن باید همگام با دنیا حرکت کرد نمیتوان از تجهیزات قدیمی ۴۰‌سال پیش انتظار معجزه داشته باشیم

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز