کدخبر: 134 سه‌شنبه، 31 فروردین 1400 - 15:25 134 پرینت خبر
نادر ثناگو مطلق، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام البرز:

تصویب هشت هزار میلیارد ریال برای توسعه منطقه ویژه اقتصادی پیام

image

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام البرز اعلام کرد که هشت هزار میلیارد ریال برای توسعه زیر ساخت ها در این منطقه در کمیسیون تخصصی شورای عالی اقتصاد تصویب شد.

به گزارش روشنای راه، نادر ثناگو مطلق با اشاره به برگزاری نشست کمیسیون عالی اقتصاد در هفته جاری  افزود:  در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حمایت از تولید، پشتیبانی و مانع زدایی نامگذاری شده، تصویب چنین طرح هایی می تواند ما را یک گام به سوی تحقق هر چه بیشتر و بهتر شعار سال پیش ببرد.

وی توسعه زیر ساخت ها در منطقه را یکی از مهم ترین برنامه های پیش روی پیام عنوان کرد و اظهار داشت: با موافقت صورت گرفته می توان شاهد توسعه و استقبال  بیشتر سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی پیام بود.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ادامه داد: اشتغال زایی و به دنبال آن گشایش اقتصادی از مهم ترین مزایای توسعه زیر ساخت ها و حضور بخش خصوصی در منطقه است به گونه ای که هم اکنون پس از تکمیل فازهای یک، ۲ و سه  زیر ساخت های فاز چهار، به عنوان بزرگ ترین فاز منطقه در حال آماده سازی است که پس از تکمیل به متقاضیان و سرمایه گذاران واگذار خواهد شد.

منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ظرفیت های مهم اقتصادی و پروازی کشور محسوب می شود.

 فرودگاه پیام البرز در ۲ بخش باری و مسافری خدمات ارائه می کند ضمن اینکه تاکنون حدود ۷۰ واحد تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی پیام مستقر شده است.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز