کدخبر: 119 دوشنبه، 30 فروردین 1400 - 11:39 119 پرینت خبر
دکتر عباس دادخواه شهردار گرمدره:

وضعیت ساخت و سازها در گرمدره مورد بررسی قرار گرفت

image

دکتر دادخواه با مسئولین واحد‌های شهرسازی ، عمران، بازرسی، پلیس ساختمان شهرداری دیدار و مطالبی در نظارت بیشتر در ساخت وساز ها تاکید کرد.

به گزارش روشنای راه، شهردار گرمدره در خصوص موارد مطرح شده در این ديدار گفت: موضوعاتی از جمله رسیدگی به وضعیت ساخت و سازها در سطح شهر گرمدره از جمله محورهای مورد گفت و گو در این دیدار بود.
دکتر دادخواه ادامه داد: ایجاد گروه هایی برای نظارت دقیق بر ساختمان های در حال ساخت از دیگر محورهای مهم این جلسه بود که در این زمینه راهکارهای مناسب مورد توجه و بررسی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: همچنین تبعیت پلیس ساختمان در جلوگیری از تخلفات ساختمانی گزارش شده از شهرسازی نیز در این جلسه مطرح شد.
وی ادامه داد: هر گونه ابلاغ و دستوری که از شهرسازی اعلام می‌شود پلیس ساختمان مکلف به اجراست.
شهردار گرمدره همچنین تاکید کرد: گروه هایی که برای ثبت مشخصات به سطح شهر می‌روند بدون هیچگونه اغماض و با دقت کامل گزارش های خود را تهیه و ارائه دهند.
همچنین دکتر دادخواه ضمن تبریک روز ارتش اظهار کرد:
۲۹ فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب “یک روز تاریخی و پر مضمون و جزو خاطره‌های مانـدگار و معنادار به حساب می‌آید” هر ساله يادآور رشادت‌های دلیر مردانی است که شجاعانه به دفاع از میهن پرداختند و امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و افتخار همانند دژ مستحکم، زینت بخش حکومت و وسیله عزت و اقتدار دین و کشور است ارتشی مردمی و مکتبی و سرافراز و متکی بر تجارب درخشان جنگ و دوران دفاع جانانه از انقلاب اسلامی و دستاور‌های آن، روز به روز بیشتر در جهان می‌درخشد.
شهردار گرمدره بیان کرد: این روز را به آحاد ارتشیان ایران بالاخص نیرو‌های ارتشی مستقر در استان البرز و شهر گرمدره تبریک گفته و امیدوارم در سایه الطاف الهی شاهد توفیق بیش از پیش این عزیزان در حفظ دستاورد‌های نظام و دفاع از کیان اسلامی باشیم.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز