کدخبر: 114 یکشنبه، 29 فروردین 1400 - 11:59 114 پرینت خبر
مهدی ولی پور، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر:

اعزام ۴ گروه ارزیاب هلال احمر به منطقه زلزله زده بندرگناوه

image

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام چهار گروه ارزیاب به منطقه زلزله زده حوالی بندر گناوه واقع در استان بوشهر به منظور ارزیابی اولیه زلزله بوقوع پیوسته در این منطقه خبر داد.

به گزارش روشنای راه، مهدی ولی‌پور افزود: پس از کسب وقوع خبر زمین لرزه ۵.۹ ریشتری در منطقه یادشده ، بلافاصله ستاد بحران در سازمان امداد و نجات تشکیل و با هماهنگی های انجام شده، دستورات لازم برای اعزام گروه های ارزیاب به منطقه وقوع زلزله صادر شد.
وی توضیح داد: اکنون گروه های ارزیاب هلال احمر به منطقه وقوع زمین لرزه اعزام و پس از حضور به بررسی خسارات احتمالی این زمین لرزه  خواهند پرداخت. 

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: به محض کسب اخبار جدید از منطقه زلزله زده گروه های امداد و نجات، اسکان و تغذیه اضطراری و حمایت های روانی برای ارایه خدمات امدادی به منطقه یاد شده اعزام خواهند شد.

ولی پور اضافه کرد: همچنین آماده باش به استانهای خوزستان - فارس - کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان و نیز وضعیت نارنجی به استانهای یاد شده نیز اعلام شده است.

زلزله ای به قدرت ۵.۹ ریشتر ساعت ۱۱ و ۱۱ دقیقه و ۵۰ ثانیه روز یکشنبه حوالی بندر گناوه در مرز استانهای بوشهر و فارس را لرزاند.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز