کدخبر: 113 یکشنبه، 29 فروردین 1400 - 11:52 113 پرینت خبر
معصومه ابتکار، معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده:

زنان به طور موثر وارد چرخه مدیریت و تصمیم‌سازی کشور شدند

image

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در توئیتی از ورود زنان به طور موثر و نه نمادین به چرخه مدیریت و تصمیم‌سازی کشور نوشت.

به گزارش روشنای راه، معصومه ابتکار در نشست با فعالان امور زنان و خانواده مبنی بر اینکه در آغاز دولت حضور زنان در مدیران میانی و بالا در کشور پنج درصد بود و اکنون به  حدود ۲۶ درصد رسیده که البته هدف ما ۳۰ درصد است، در صفحه توئیتر خود نوشت: این وعده رییس جمهور هم تقریبا محقق شده و آمار نشان می دهد زنان بطور موثر و نه نمادین در این دوره وارد چرخه مدیریت و تصمیم سازی کشور شدند. #زنان_مدیر


حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در دیدار جمعی از فعالان حوزه زنان و خانواده که به صورت محدود حضوری و ارتباط ویدئو کنفرانسی انجام شد، اظهار داشت: استفاده از زنان در عرصه های مدیریتی همواره مورد تاکید این دولت بوده است و علاقمند بودم که وزیر زن هم در کابینه داشته باشیم اما توانم محدود بود و نشد، البته امروز دو معاون رئیس جمهور از میان زنان توانمند هستند.
رئیس جمهور در ادامه به حضور فعال و افتخار آفرینی بانوان در عرصه‌های مدیریتی کشور اشاره کرد و گفت: در آغاز دولت تدبیر و امید فقط ۵ درصد خانم‌ها در مدیریت میانی و بالا حضور داشتند و هدف‌گذاری این دولت رسیدن به رقم ۳۰ درصد بود که امروز به این رقم نزدیک‌تر شده‌ایم و به حدود ۲۶ درصد دست یافته‌ایم.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز