کدخبر: 100 چهارشنبه، 25 فروردین 1400 - 13:16 100 پرینت خبر
مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان:

انتخابات فدراسیون شطرنج بعد از ماه رمضان برگزار می‌شود

image

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر شرایط کرونا اجازه دهد، مجمع فدراسیون بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش روشنای راه، مهدی علی‌نژاد این اظهارات را در مراسم اختتامیه پنجاه و چهارمین دوره مسابقات شطرنج قهرمانی کشور بیان کرد و اظهار داشت: امیدوارم هر کسی رای مجمع را بدست آورد و به ریاست رسید بتواند این آرامش فعلی را حفظ کند و هدفش موفقیت شطرنج در سطوح داخلی و بین المللی در سایه اتحاد و همدلی اعضای این خانواده فرهیخته باشد.

وی درباره بازگشت شطرنج بعد از ۱۲ سال به بازی‌های آسیایی که آن را امیدبخش خوانده است افزود: با توجه به ظرفیت بالای شطرنج ایران می‌توانیم شاهد موفقیت نمایندگان شایسته کشورمان در این رویداد مهم باشیم. حضور مجدد شطرنج بعد از ۱۲ سال به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین امیدبخش است.  شطرنج ورزش زیبایی است و این زیبایی با همدلی و اتحاد خانواده شطرنج زیباتر می‌شود.

وی افزود: مشکلاتی در سطح بین‌المللی برای شطرنج ایران بوجود آمد که تا مرز تعلیق هم پیش رفتیم، اما وزارت ورزش و جوانان پای کار ایستاد و تدابیر خوبی داشت تا شطرنج ایران این شرایط سخت را با موفقیت پشت سر بگذراند. وزارت امور خارجه هم در این گذر دشوار به کمک آمد و کنارمان بود.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز